Vuokrataan kalustettu 1h ja tupakeittiö (47neliötä) kokoinen vanhan puutalon huoneisto ajalle 15.5-31.7.09. Syystä että lähden itse Kainuuseen työharjoitteluun. Vuokra ja ajanjakso on neuvoteltavissakin. Jos asukasta ei tahdo löytyä niin halvallakin lähtee... Itse maksan 527e/kk. Sijaitsee Hyvinkään keskustan kupeessa. Juna-asemalle matkaa n.1km. Helsinkiin junalla n.45min. Talo on vanha puutalo johon on remontoitu n.6 vuotta sitten neljä asuinhuoneistoa (alakerrassa 2 ja yläkerrassa 2) kyseinen huoneisto on alakerroksessa. Huoneisto on siis suht uusi ja moderni sisältä. Olohuone-keittiö yhdistelmä on tilava, kaappitilaa runsaasti sekä parkettilattia. Erillinen makuuhuone. Tilava eteinen ja suihkutila. Asunnosta löytyy mm: -140cm jenkkisänky -kulmasohva (levitettävä) -rahi (jonka saa avattua patjaksi) -26" flatTV (digi) -DVD-soitin -kirjahylly -kirjotuspöytä -tulostin-/skanneri-/kopiontimonitoimilaite -nettiyhteys (oman läppärini vien mukanani) -Hella -jääkaappi pieni pakastin yläpuolella -mikroaaltouuni -kahvinkeitin -leivänpaahdin -kattiloita, pannuja, ym välineistöä -lautasia, ruokailuvälineitä, laseja yms -4henk. ruokapöytä (saa jatkopaloilla 10henk. pöydäksi) -pyykkikone Piha on iso ja tilava. Pihalla on varastorakennus, jonka yhteydessä puilla lämmitettävä sauna. Pihalla on myös tulipaikka makkaranpaistoon yms. Tervetuloa ihastelemaan ja kuviakin voin lähettää :D Soita tai viestitä: 040-7017997 tai katie.halonen(at)laurea.fi ps. ja kaikestahan voi aina neuvotella...
Kalustettu kaksio kesäksi, HYVINKÄÄ
Nimetön
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859