Niin, ois haastattelu tossa kohta puoliin niin onko kokemuksia kellään?? palkka tunnissa 8-9?? Eipä tässä laman alla taida parempaakaan irrota...
kannattaako McDonaldsiin töihin?
8
2984
Vastaukset
- ...
Ilman työkokemusta kannattaa olla onnellinen paikasta, jonka saa. Viisi vuotta sitten lähdin Hesburgerista. Nyt opetan asiakaspalvelua tuleville alan osaajille.
- Entinen työntekijä
Ei palkka ole aluksi noin paljon. Se on se n. 7e/h. Totta, ettei laman aikana kannata oikein valikoida töitä, kun niitä ei kauheasti saa mistään. Mäkkäri on ainakin kokemusrikkainen työpaikka, ja muutenkin helppoa duunia. Itse olin Suomen kiireisimmässä mäkkärissä töissä, se oli vasta urakka! Kokeile ja jos et tykkää, niin aina voi purkaa työsopimuksen.
- miialiini
En voi kyllä mäkkiä suositella. Orjatyötä orjapalkalla. Melkein suosittelen mitä tahansa muuta työtä. Puhelinmyynnissä tienaa melkeinpä saman verran, eikä ole työ niin rasittavaa. Ainahan voit kokeilla, mutta en suosittele edes sitä.
- palkka on
miialiini kirjoitti:
En voi kyllä mäkkiä suositella. Orjatyötä orjapalkalla. Melkein suosittelen mitä tahansa muuta työtä. Puhelinmyynnissä tienaa melkeinpä saman verran, eikä ole työ niin rasittavaa. Ainahan voit kokeilla, mutta en suosittele edes sitä.
tosi alhainen verrattuna siihen mitä siellä joutuu kestämään..EN SUOSITTELE...
- Oppia!
Tällä kirjoittajalla on vaan termit sekaisin. Tarkoittaa työsopimuksen irtisanomista, ei purkamista. Jos ei ymmärrä näiden kahden termin eroa, kannattaa tutustua Työsopimuslakiin (TSL): http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2001/20010055
- soitanko pahaan aikaan...KY...
miialiini kirjoitti:
Puhelinmyyjät on alhaisinta paskasakkia, aina tyrkyttämässä tavaraana kuin tautiset hu*rat. Mäkkiduuni on puhelinmyyntiin verrattuna kunniallista.
- michael john
have alot of experiance priparing buger, make chaps, clearning..e.t.c am very simply to understand, and very cheerfly.
- r
Mäkkärissä maksetaan ihan työehtosopimuksen mukaista palkkaa -palkkaluokka on sama kuin esimerkiksi kahvilatyöntekijöillä. Sillehän ei sitten voi mitään, että ravintola-alan palkat on aika alhaisia.
Itse olin mäkissä töissä melkein viisi vuotta ja viihdyin pääsääntöisesti ihan hyvin. Loppuajan tosin tein töitä opiskelujen ohella.
Mäkissä parasta oli joustavuus työvuorojen suhteen -monessa muussa paikassa ei ole niin hyviä mahdollisuuksia vaikuttaa työaikoihinsa. Lisätöitä(tunteja) sai myös helposti. Työkaverit nuoria ja mukavia.
Töitä saa tehdä reippaasti ja monta asiaa yhtäaikaa -tässä suhteessa mäkki ei eroa muista ravintola-alan työpaikoista. Työ on kuitenkin vaihtelevaa, tauot pystyy pitämään ihan säntillisesti ja palkka maksetaan joka minuutilta (kellokortti) ja oikein. Monessa paikassahan joutuu tappelemaan saadakseen iltalisät tai ruokatauot ja palkan yliajalta (jos pääsee lähtemään vasta kymmennen yli ja työvuoro loppuu tasalta, niin muualta ei välttis saa sitä 10 min palkkaa)
Mun mielestä kellokortti oli kiva juurikin siksi, että palkan sai sen mukaan ja siten esim. tupakoitsijoiden ylimääräiset tupakkatauot vähennettiin palkasta. Mua on aina raivostuttanut, kun ihmiset käy monta kertaa tupakalla eli tekee vähemmän töitä ja saa silti saman palkan. Mäkissä tästä ei ollut ongelmaa, kun tauoksi leimattiin ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361458
Olet aika nokkela nainen
Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin811283Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M1751257Älä nainen vaivu
Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.691241Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova991209Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."
Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin131120Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?
Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h901104Älä mene.....
Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.63942- 49867
- 40862