Mistä saa ostettua 2hlö rottinkisohvaan pehmusteet? Sellainen pyöreäkulmainen perusrottinkisohva on kyseessä...
Rottinkisohva
7
1893
Vastaukset
- Pera
Ex-eukossani oli sen verran ompelijanvikaa, muiden vikojen lisäksi, että hän teki ne vaahtomuovista. Ompeli ise päälliset, ja ihan hyvät tuli.
- laaaauuraa
Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo
- maksa päälle
laaaauuraa kirjoitti:
Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo
tonnin ?
- ja ostoksille
No mutta... onhan noita tuolien pehmusteita vaikka millaisia valmiina kaikkialla! Ota mitat siitä sohvastasi ja sitten kaupppakierrokselle! Juuri nyt alkaa olla valikoimat parhaillaan ja tarjouksia. Itse ostetiin juuri marketista vanhaan keinuun uudet istuintyynyt.
- Laaauraaa
Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(
- jostain pehmusteet
Laaauraaa kirjoitti:
Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(
eikö edes se liike, josta sohvan alkujaan ostit? koita netikauppoja, jos tiedät sohvan mallin ja mitat? entä jos hommaat sitten jonkun "lähes sopivan" pehmusteen ja fiksaat sen itse lopulliseen muotoon? tai ilmoitus vaikka sanomalehteen tai huutonettiin tms tms? tai sitten tuo tee-se-itse- otat vanhasta mallin ja vain päällystät sen uudella kankaalla/pussilla?
- pehmusteita
Laaauraaa kirjoitti:
Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(
Markkinoilla kiertää rottinkikalusteiden kauppiaat. Ne myyvät kalusteita pehmusteineen sekä myös uusia pehmusteita. mainiostivat oikein isolla kyltillä uusia pehmukkeita. Firma oli joku Elimäen rottinki tms. Oootko etsinyt netistä tarmokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461