Rottinkisohva

laaaauuuraaa

Mistä saa ostettua 2hlö rottinkisohvaan pehmusteet? Sellainen pyöreäkulmainen perusrottinkisohva on kyseessä...

7

1829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

Ex-eukossani oli sen verran ompelijanvikaa, muiden vikojen lisäksi, että hän teki ne vaahtomuovista. Ompeli ise päälliset, ja ihan hyvät tuli.

• laaaauuraa

Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo

• maksa päälle
        laaaauuraa kirjoitti:

Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo

tonnin ?

• ja ostoksille

No mutta... onhan noita tuolien pehmusteita vaikka millaisia valmiina kaikkialla! Ota mitat siitä sohvastasi ja sitten kaupppakierrokselle! Juuri nyt alkaa olla valikoimat parhaillaan ja tarjouksia. Itse ostetiin juuri marketista vanhaan keinuun uudet istuintyynyt.

• Laaauraaa

Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(

• jostain pehmusteet
        Laaauraaa kirjoitti:

Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(

eikö edes se liike, josta sohvan alkujaan ostit? koita netikauppoja, jos tiedät sohvan mallin ja mitat? entä jos hommaat sitten jonkun "lähes sopivan" pehmusteen ja fiksaat sen itse lopulliseen muotoon? tai ilmoitus vaikka sanomalehteen tai huutonettiin tms tms? tai sitten tuo tee-se-itse- otat vanhasta mallin ja vain päällystät sen uudella kankaalla/pussilla?

• pehmusteita
        Laaauraaa kirjoitti:

Markkinoilla kiertää rottinkikalusteiden kauppiaat. Ne myyvät kalusteita pehmusteineen sekä myös uusia pehmusteita. mainiostivat oikein isolla kyltillä uusia pehmukkeita. Firma oli joku Elimäen rottinki tms. Oootko etsinyt netistä tarmokkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2171
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      948
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe