Mistä saa ostettua 2hlö rottinkisohvaan pehmusteet? Sellainen pyöreäkulmainen perusrottinkisohva on kyseessä...
Rottinkisohva
7
1829
Vastaukset
- Pera
Ex-eukossani oli sen verran ompelijanvikaa, muiden vikojen lisäksi, että hän teki ne vaahtomuovista. Ompeli ise päälliset, ja ihan hyvät tuli.
- laaaauuraa
Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo
- maksa päälle
laaaauuraa kirjoitti:
Hitsin pimpula kun oliskin taitoja =( mut kun ei oo
tonnin ?
- ja ostoksille
No mutta... onhan noita tuolien pehmusteita vaikka millaisia valmiina kaikkialla! Ota mitat siitä sohvastasi ja sitten kaupppakierrokselle! Juuri nyt alkaa olla valikoimat parhaillaan ja tarjouksia. Itse ostetiin juuri marketista vanhaan keinuun uudet istuintyynyt.
- Laaauraaa
Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(
- jostain pehmusteet
Laaauraaa kirjoitti:
Tulin juuri kauppakierrokselta...mikään liike missä kävin ei myy erikseen rottinkisohvaan pehmusteita...ja pehmusteita on tarjolla huru mykke mutta ne on varsinaisiin pihakalusteisiin,ei käy pyöreälinjaiseen rottinkisohvaan =(
eikö edes se liike, josta sohvan alkujaan ostit? koita netikauppoja, jos tiedät sohvan mallin ja mitat? entä jos hommaat sitten jonkun "lähes sopivan" pehmusteen ja fiksaat sen itse lopulliseen muotoon? tai ilmoitus vaikka sanomalehteen tai huutonettiin tms tms? tai sitten tuo tee-se-itse- otat vanhasta mallin ja vain päällystät sen uudella kankaalla/pussilla?
- pehmusteita
Laaauraaa kirjoitti:
Markkinoilla kiertää rottinkikalusteiden kauppiaat. Ne myyvät kalusteita pehmusteineen sekä myös uusia pehmusteita. mainiostivat oikein isolla kyltillä uusia pehmukkeita. Firma oli joku Elimäen rottinki tms. Oootko etsinyt netistä tarmokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675