Elimäki...

Tympääntynyt

Sori vaan mutta eikö olisi jo aika saada Elimäelle omat sivut... ettei tarvitsisi aina täällä muiden seassa roikkua.

10

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonii

pitää ilmoittaa ylläpidolle asiasta

• juu

Missäs Elimäki on?

• Elimäki rock city

Yeah!!!! Elimäki!
        Elimäki on kunta 7 alueella elikkä etälä suomessa!
        tai kaakkois suomessa....
        Elimäki on ihan kouvolan vieressä, tai ei ihan mutta se riippuu ihan siitä missä päin tätä SUURTA kuntaa törröttää!

Ja tää Elimäki on kyllä Suomen huvittavin kunta!
        mitä järkeä on siinä, että Elimäellä on 2 ns. pääpaikkaa siis Elimäki K.K. ja Koria!?

• Elina
        Elimäki rock city kirjoitti:

Yeah!!!! Elimäki!
        Elimäki on ihan kouvolan vieressä, tai ei ihan mutta se riippuu ihan siitä missä päin tätä SUURTA kuntaa törröttää!

mitä järkeä on siinä, että Elimäellä on 2 ns. pääpaikkaa siis Elimäki K.K. ja Koria!?

Paskan haju kantautuu traktorin lavalta... Joskus saattaa nähdä mummon potkurillaan tai karvahattuisen miehen. Ei vaan oikeasti: Pysäköintipaikat ovat aina täynnä autoja, ja ruuhkan välissä joutuu pujottelemaan halutessaan edetä Elimäellä. Jalkakäytävät pursuilevat kansaa ja pankkiin ja kirjastoon on valtavat jonot. Kiihkeä elämänrytmi jatkuu Elimäki-cityssä! Tervetuloa!

• Elimäestä
        Elimäki rock city kirjoitti:

Yeah!!!! Elimäki!

Elimäkihän on se joka oli joskus pääpaikka, mutta Koria on niin lähellä Kouvolaa, että on tänäpäivänä vetovoimaisempi kuin elimäki. Mun mielestä Korian voisi hyvin liittää Kouvolaan. Elimäki kuihtuu, joten kunnanpäättäjät yrittävät pitää sitä hengissä pitämällä tärkeät palvelut Elimäellä, vaikka Korialla niille olisi enemmän käyttäjiä. Esim. Ylä-asteelaiset kuskataan 20km Korialta elimäelle, maksaa toikin. Sitten toi Kunnan talous on sählätty viime vuosina oikein huolella. Koria Kouvolaan, Elimäen voi liittää vaikka Anjalankoskeen.

• lempo

siis hell srk,siel oli nastaa

• Ziisus

kaikkea sitä kuuleekin!!uskovaisten kanavat erikseen

• Anonyymi

Älkää muuttako tänne hulluja riittää täällä ja täällä juoppoja paljon.Ei ole muuta tekemistä, kun juoda.Muutan heti pois,kun vuokrasopimus päättyy.Voitteko kuvitella tämä yksi jannu kusee hautausmaalla.Väärä paikka asua Lahtikin parempi paikka linja-auto kulkee kesällä 2h tunnin välein.Kaupparessu kestää 5h.

• Anonyymi

Ei ole yhtään kivaa minusta juorutaan perättömiä juttuja puhelinta hakkeroidaan ja netissä kiusataan kestänyt yli neljä vuotta.

• Anonyymi

Elimäki kummallista porukkaa asuu.Täällä purettu jo kaksi rivitalo yhtiötä.Kylä kuihtuu.Kouvola ei mitään tekemistä.Miksi kukaan haluaisi muuttaa tänne.Jos olet rikkollinen Elimäki hyvä piilopaikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe