Olen suuntamassa Australiaan ja matkalla pysähdyn neljäksi päiväksi Bangkokkiin. Koskaan ennen en kyseisessä kaupungissa ole ollut, joten mieltäni askarruttaa muutama asia.. Osaisiko joku suositella hotellia hintaan max 50/yö? Olen kuullut paljon pelotteluja bangkokin liikenteestä, joten kaiketi tuo sijainti on hotellin tärkein kriteeri? Tarkoitus Bangkokissa olisi käydä ostoksilla ja pikkaisen tutustua paikallisiin nähtävyyksiin. Vaan mitäpä kannattaisi käydä katsomassa kun aika on näinkin rajallinen?
bangkokkiin muutamaksi päiväksi
deliriumko?
1
546
Vastaukset
- Petaliina
King Royal Garden Inn on hyvällä paikalla. Perushuoneen maksu oli ainakin maaliskuussa 1000bht/yö. Hotelli siisti, mutta vaatimaton.Aamupalakin sisälty hintaa...vaatimaton, mutta maha täyttyi. Katolla kiva allas ja kuntosali. Sijainti on loistava. Vieressä on Skytrain asema Surasak. Yksi asema joelle ja pääset taksiveneillä esim.Kuninkaan palatsille ym. Toiseen suuntaan pääset kivaan kauppakeskukseen MBK:n. Yömarkkinoille, Lumpini Parkkiin ja moneen muuhun. Voit myös kätevästi vaihtaa MTR:N linjoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899