Remonttitaidon omaava

Otappa minuun yhteyttä. puh. 0405176303

11

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta tietävä

Kannattaa laittaa ilmoitus lehteen, ilmoitustauluille kauppoihin tai kysyä vaikka rakennustarvikekaupasta osaavaa tekijää. Moni remppamiehistä ei näin keväällä ehdi täällä netissä pyörimään ja osa ei edes käytä internetiä, vaikka voi olla taitava remppaaja!

• minä laitoin puhelinnron.. Ole hyvä ja soita.

• Saattaa tärpätä
        pirre-tyttö kirjoitti:

minä laitoin puhelinnron.. Ole hyvä ja soita.

mutta tunnen monia rakennusmiehiä, enkä usko heistä monenkaan netissä liikkuvan vaan taitavat viettää osan viiknlopuistakin rakennuspuuhissa. Kiireistä rakennusaikaa, kun sattuu tämä kevät olemaan. Laitapa se ilmoitus vaikka rakennustarvikeliikkeen ilmoitustaululle!

• tai liikkeitä joissa on myös nuo palvelut saatavila joita minä tarvin.. Voisitko laittaa mulle vaikka sähköpostiin listan rakennusliikkeistä.. joita tällä Oulun läänin eteläosien alueella on.. ja sellaisista jotka tekee kaikenlaisia kodin remontteja.. Kiitos jo etukäteen.. email-osoite [email protected]

• Pyhäjärven raksaliikkeistä

• puuttuu muutamia

• lehti-ilmoittelua
        puuttuu muutamia kirjoitti:

täysin ammattilaisia jotka osaavat työnsä. suosittelen kyselemään kuka mitäkin osaa muiltakin asiakkailta.

Ja kysele tutuilta. Pitkään alalla toiminut kokemusta usealta vuodelta omaava on yleensä luoitettavin. Voi tulla kallis remontti ja kestää liian pitkään joillakin helppoheikeillä teettäessä! Ja kirjallinen sopimus on monasti paikallaan.

• kannata

ottaa just aloittelevia remppaihmisiä,kannattaa katsoa onko kokemusta alalta ja kuinka kaun on tehnyt erillaisia hommia.

• tekee siistiä jälkeä!

tällaiset vanhat remontti konkarit on saavuttanut sellaisen rutiinitason että siinä työn jälki kärsii. Mikäli haluat siistin jäljen ota juuri aloitteleva remonttimies! Voi kestää pitempään, mutta jälki on kaunista katsella!

• tuo nyt ei kyllä ole totta

Kyllä kokemuksella taito ja hyvä jälki tulee kädentaito aloilla. Ja hinnoista ja käytetystä ajasta kannattaa todella ottaa selvää. Ja tekijän maineesta.

• mulla olis sellaiselle henkilölle joka osaa lattiamaton laittaa entisen maton päälle, niin tiedossa jotain.. Otatko yhteyttä, nro on edelleen sama kuin tuossa tämän kirjoitusketjun alussakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe