Remonttitaidon omaava

Otappa minuun yhteyttä. puh. 0405176303

11

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiasta tietävä

Kannattaa laittaa ilmoitus lehteen, ilmoitustauluille kauppoihin tai kysyä vaikka rakennustarvikekaupasta osaavaa tekijää. Moni remppamiehistä ei näin keväällä ehdi täällä netissä pyörimään ja osa ei edes käytä internetiä, vaikka voi olla taitava remppaaja!

• minä laitoin puhelinnron.. Ole hyvä ja soita.

• Saattaa tärpätä
        pirre-tyttö kirjoitti:

minä laitoin puhelinnron.. Ole hyvä ja soita.

mutta tunnen monia rakennusmiehiä, enkä usko heistä monenkaan netissä liikkuvan vaan taitavat viettää osan viiknlopuistakin rakennuspuuhissa. Kiireistä rakennusaikaa, kun sattuu tämä kevät olemaan. Laitapa se ilmoitus vaikka rakennustarvikeliikkeen ilmoitustaululle!

• tai liikkeitä joissa on myös nuo palvelut saatavila joita minä tarvin.. Voisitko laittaa mulle vaikka sähköpostiin listan rakennusliikkeistä.. joita tällä Oulun läänin eteläosien alueella on.. ja sellaisista jotka tekee kaikenlaisia kodin remontteja.. Kiitos jo etukäteen.. email-osoite [email protected]

• Pyhäjärven raksaliikkeistä

• puuttuu muutamia

• lehti-ilmoittelua
        puuttuu muutamia kirjoitti:

täysin ammattilaisia jotka osaavat työnsä. suosittelen kyselemään kuka mitäkin osaa muiltakin asiakkailta.

Ja kysele tutuilta. Pitkään alalla toiminut kokemusta usealta vuodelta omaava on yleensä luoitettavin. Voi tulla kallis remontti ja kestää liian pitkään joillakin helppoheikeillä teettäessä! Ja kirjallinen sopimus on monasti paikallaan.

• kannata

ottaa just aloittelevia remppaihmisiä,kannattaa katsoa onko kokemusta alalta ja kuinka kaun on tehnyt erillaisia hommia.

• tekee siistiä jälkeä!

tällaiset vanhat remontti konkarit on saavuttanut sellaisen rutiinitason että siinä työn jälki kärsii. Mikäli haluat siistin jäljen ota juuri aloitteleva remonttimies! Voi kestää pitempään, mutta jälki on kaunista katsella!

• tuo nyt ei kyllä ole totta

Kyllä kokemuksella taito ja hyvä jälki tulee kädentaito aloilla. Ja hinnoista ja käytetystä ajasta kannattaa todella ottaa selvää. Ja tekijän maineesta.

• mulla olis sellaiselle henkilölle joka osaa lattiamaton laittaa entisen maton päälle, niin tiedossa jotain.. Otatko yhteyttä, nro on edelleen sama kuin tuossa tämän kirjoitusketjun alussakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      247
      15321
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      1934
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      189
      1481
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      123
      1392
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1209
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      968
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      784
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      748
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      678
    Aihe