Otappa minuun yhteyttä. puh. 0405176303
Remonttitaidon omaava
11
888
Vastaukset
- Asiasta tietävä
Kannattaa laittaa ilmoitus lehteen, ilmoitustauluille kauppoihin tai kysyä vaikka rakennustarvikekaupasta osaavaa tekijää. Moni remppamiehistä ei näin keväällä ehdi täällä netissä pyörimään ja osa ei edes käytä internetiä, vaikka voi olla taitava remppaaja!
- Saattaa tärpätä
pirre-tyttö kirjoitti:
minä laitoin puhelinnron.. Ole hyvä ja soita.
mutta tunnen monia rakennusmiehiä, enkä usko heistä monenkaan netissä liikkuvan vaan taitavat viettää osan viiknlopuistakin rakennuspuuhissa. Kiireistä rakennusaikaa, kun sattuu tämä kevät olemaan. Laitapa se ilmoitus vaikka rakennustarvikeliikkeen ilmoitustaululle!
tai liikkeitä joissa on myös nuo palvelut saatavila joita minä tarvin.. Voisitko laittaa mulle vaikka sähköpostiin listan rakennusliikkeistä.. joita tällä Oulun läänin eteläosien alueella on.. ja sellaisista jotka tekee kaikenlaisia kodin remontteja.. Kiitos jo etukäteen.. email-osoite [email protected]
- Pyhäjärven raksaliikkeistä
http://www.020300200.com/hakemisto/Rakentaminen ja remontointi/Yleiset talonrakennustyöt/Pyhäsalmi/ Oliskos apua?
- puuttuu muutamia
Pyhäjärven raksaliikkeistä kirjoitti:
http://www.020300200.com/hakemisto/Rakentaminen ja remontointi/Yleiset talonrakennustyöt/Pyhäsalmi/ Oliskos apua?
täysin ammattilaisia jotka osaavat työnsä. suosittelen kyselemään kuka mitäkin osaa muiltakin asiakkailta.
- lehti-ilmoittelua
puuttuu muutamia kirjoitti:
täysin ammattilaisia jotka osaavat työnsä. suosittelen kyselemään kuka mitäkin osaa muiltakin asiakkailta.
Ja kysele tutuilta. Pitkään alalla toiminut kokemusta usealta vuodelta omaava on yleensä luoitettavin. Voi tulla kallis remontti ja kestää liian pitkään joillakin helppoheikeillä teettäessä! Ja kirjallinen sopimus on monasti paikallaan.
- kannata
ottaa just aloittelevia remppaihmisiä,kannattaa katsoa onko kokemusta alalta ja kuinka kaun on tehnyt erillaisia hommia.
- tekee siistiä jälkeä!
tällaiset vanhat remontti konkarit on saavuttanut sellaisen rutiinitason että siinä työn jälki kärsii. Mikäli haluat siistin jäljen ota juuri aloitteleva remonttimies! Voi kestää pitempään, mutta jälki on kaunista katsella!
- tuo nyt ei kyllä ole totta
Kyllä kokemuksella taito ja hyvä jälki tulee kädentaito aloilla. Ja hinnoista ja käytetystä ajasta kannattaa todella ottaa selvää. Ja tekijän maineesta.
mulla olis sellaiselle henkilölle joka osaa lattiamaton laittaa entisen maton päälle, niin tiedossa jotain.. Otatko yhteyttä, nro on edelleen sama kuin tuossa tämän kirjoitusketjun alussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835