Mikä on pisin kyytisi ajatus tuli kun joku oli pitänyt Asemalta Jumboon liian pitkänä kyytinä.
Pisin kyyti
15
2529
Vastaukset
- kyyti
Ei ole kovin pitkä kyyti Jumboon Helsinki-Vantaan lentoasemalta.
- menin taksilla
Beirut - Damaskos - Beirut
- Kolariin
Opiskeluaikainen kämppäkaveri oli ottanut Turusta taksikyydin Kolariin (paikkakunta lapissa). Tolpalla ensimmäinen taksi ei lähtenyt, toinen soitti vaimolleen ja lähti reisuun kun pojat oli hakeneet rahat. Olivat välillä yöpyneet Vaasassa.
- itään
minun pisin ajamani kyyti oli.Helsingin ruohonlahdesta kontulaan.Ensin epäröin mutta asiakas maksoi etukäteen ja oli aamupäivä,joten lähdin.En tiedä ajaisinko toiste yhtä pitkää kyytiä,on se niin lähellä venäjää se kontula.
- pitkä kyyti
Ennen sotia joku taksi oli saanut kyydin Hangosta Petsamoon.
- vanhus.....
Sain -60 luvun loppupuolella tilauksen 1,5 viikoksi, ajettiin ristiin rastiin suomea. Mittari kävi koko ajan, piti vaan merkata ylös kuinka monta kertaa mittari meni ympäri. Kas kun mekaanisen Haldan suurin lukema oli 999,90 markkaa, seuraava lyönti lähti nollasta. Lähtömaksu oli muistaakseni 1,80 Mk ja kilometrihinta, jos oikein muistan 75 penniä... Nykyisin tuollaisista kyydeistä voi vain haaveilla. Taksatkin pitivät siihen aikaan leivässä monin verroin paremmin kuin nämä nykyiset, lähes ilmaiset kyydit. Vaikka hinta tuntuu naurettavan pieneltä, voi vertailla: Ammattimiehen tuntiliksa oli tuolloin n. 2,50 markkaa...
- ei paha..
Matka n. 400km, hinta 70.
- häh????
ei paha.. kirjoitti:
Matka n. 400km, hinta 70.
Mikä oli pointtisi? Oletko itse kuljettanut tuollaisen taksikyydin? Vai oliko tarkoituksesi kertoa, että maailmalla taksilla kulku on SUOMALAISILLE halpaa? Halpaa se ei varmaankaan ole Thaimaalaisille, jotka saavat palkkaa muutaman euron päivässä.....
- Vanharenki
Joensuu Kuopio Särkisalmi Lappeenranta Hamina Hanko Turku Tampere Rauma Pori Naantali Oulu Pieksämäki Forssa Kajaani Lahti Joissakin useita kertoja. Vuosia mennyt jo 36
- pisin tolppakyyti oli
aikoinaan (poikamiehenä) Tukholmasta Veronaan Italiaan ja takaisin. Isäntä antoi luvan kun asiakas maksoi koko matkan etukäteen. Itellä ei ole kuin 250km tolpalta ja vajaa 1000 km ennakkoon tilattuna
- nyt tajunneet
Tässä on kyse helsinkiläisestä ajattelumaailmasta, ettei lähdetä viemään kyytejä lähiöihin vaan kieltäydytään milloin milläkin syyllä, koska on rahakkaampaa ajaa niitä pätkiä keskustassa, joista saa aina uuden lähtömaksun. Tämä on heidän vanha kikka, jota ne on käyttäneet jo vuosia. Täydellistä asiakkaan vedätystä. Kannattaa tilata auto Lähitaksista niille kelpaa kaikki ajot, koska saavat kyytejä myös niistä lähiöistä:)
- Helsingistä
100-250km pituisia keikkoja olen myös joskus ajanut 12 lähtöä tunnin sisällä (11 1 asiakas matkalla VANTAALLE)
- ?!?!?!!?!?!??!?!??!?!?!?!?
?!?!?!!?!?!??!?!??!?!?!?!?
- lada
pitävät niskana jo vuosaarta.Itselläni pisin Vantaan kv.liidokkiasema Posio.
Pisimpäni Hesasta Jkl:ään... Mutta myös Porissa, Raumalla, Lappeenrannassa, Sysmässä, jne jne on tullu käytyä. Tiedän kuskin joka ajoi pari vuotta sitten Hgin rautatieasemalta Tukholmaan ja vuosi sitten haettiin kuskia Hgin Pitäjänmäeltä Nuorgamiin (Olin toinen soittaja keskukseen)... Tosin kuulin että se kyyti meini sitten lopulta vain Kalajoelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093