Lääkäri kirjoitti minulle vasta hiljattain puhjenneeseen migreeniin Clotamia. Apteekissa sanoivat, että sen valmistus on lopetettu. Soitti lääkärille ja vaihtoi sen Miranax 550mg. Vaikuttavana aineena on natriumnaprokseeni, joka pakkausselosteen mukaan vastaa naprokseenia. Onko tämä samaa ainetta kuin Clotam vai joitain muuta? Hinta oli minusta aika kohtuullinen, 50 kappaleen paketti maksoi 13,35. Mitäs Clotam mahtoi maksaa? Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!
Clotaminin tilalle Miranax
6
1903
Vastaukset
- eri vaikuttava lääkeaine
,,,,,,,,,,,,,,
- migreeni-ellu
...myös miranax. Lekuri määräsi pitkittyneisiin oireisiin. On toiminut mainiosti särkylääkkeenä kohtausten aikana. En osaa sanoa vaikuttavista aineista mitään, kun en oo perehtynyt. Mutta samassa veneessää ja silleen.
- Migreeni-Mika
Minustakin se toimii, mutta vakutus alkaa kovin hitaasti. Maxalt Rapitabilla oireet häviävät kymmenessä minuutissa, mutta Miranaxilla menee melkein tunti. Tosin Miranax on halpaa ja Maxalt Rapitab on ihan törkeän hintaista.
- kaiken lisäks
Migreeni-Mika kirjoitti:
Minustakin se toimii, mutta vakutus alkaa kovin hitaasti. Maxalt Rapitabilla oireet häviävät kymmenessä minuutissa, mutta Miranaxilla menee melkein tunti. Tosin Miranax on halpaa ja Maxalt Rapitab on ihan törkeän hintaista.
karmean makuista; puistattaa pelkkä ajatuskin. Miranax on mulla toiminut jo vuosikymmeniä, lisättynä nopeasti imeytyvällä asperiinilla. Sairastan vaikeahoitoista basillaarimigreeniä.
- asasas
kaiken lisäks kirjoitti:
karmean makuista; puistattaa pelkkä ajatuskin. Miranax on mulla toiminut jo vuosikymmeniä, lisättynä nopeasti imeytyvällä asperiinilla. Sairastan vaikeahoitoista basillaarimigreeniä.
pureskeletko tabletit kun niin maistat sen?
miranaxin vaikutusta saattaa nopeuttaa pureskelu, mutta näin loogisella päättelyllä pienellä lueskelulla se lisää ongelmia mahan puolella.
- aina-ei-jaksa
itsellä miranax kanssa käytössä, mutta se ei tehoa, jos kipu ehtii tulla. jos pääsen ottamaan miranaxin heti, kun aura ilmestyy silmään, niin saatan säästyä kivulta.
nyt sain täsmälääkityksenä sumatriptanin, en ole vielä sitä tarvinnut ja sen käyttö hieman epäilyttää, koska mulla on paniikkikohtauksiin määrätty citalopram. onko kellään kokemuksia citalon ja sumatriptanin yhteiskäytöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3403976Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283610Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52322- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181658Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241359Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j148990Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102989Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86791