Juhannus on melkein suora kopio vapusta, eli tekosyy ryypätä. Ainoa ero on että ryyppääminen tapahtuu keskellä korpea ja jokunen ihminen menee ja hukkuu kännipäissään. Juhannus normaaliksi arkipäiväksi(tai lauantaiksi), kiitos.
Juhannus
5
862
Vastaukset
- juhannuksen viettäjä
Itselleni juhannus on ainakin mieluisin juhla kaikista. Juhannuksena ollaan aina perheen ja tuttujen kesken mökillä ja syödään kaikkia kesäherkkuja (grillataan lihaa, syödään uusia perunoita, patonkia ym ym.). Itse ei kyllä juhannuksena mitenkään juoda, maksimissaan illan aikana 2 siideriä. Sitten on ihanaa istua mökin terassilla ja katsella järvelle tai merelle ja jutustella mukavia ja tehdä myöhemmin yöllä juhannustaikoja. Ne ihmiset, jotka pysyy kaupungissa ja ryyppää, eivät osaa viettää oikein juhannusta.
- ryypiskelylauantai
vitun tyhmä.
minä katselen joelle ja nussin vaimoasi perseeseen-.
- janne J - Ainajokusössii
Jokainen juhlikoon ittensä iloiseksi, mutta sillon ku se häiritsee muita, kuten täällä meillä parasta aikaa tehdään, olis syytä tarkastaa tapojaan. Poliisille soitto on taas Suomen suvessa tosi lähellä.
- Maijavilkkumaa
Sininen tulevaisuus.
- pokspokshau
Jussi pitäis kieltää. Tulee liikaa ruumiita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221