en nyt tarkoittanut sitä.Raflavaa alku
eiks jeh.!
Onko yleensäkkään n.40v naisia,jotka
pitää Mötörheadista tai ACDC:ta.
Itse pidän ja olen kaikkea muutakin:
juoksen ja käyn salilla(penkki 135 kg)
hiihdän,yleisurheilen,tupakoin ja
juon myös viinaa erittäin mielellä
ni ,eli kukaan ei ainakaan halua
mua vävyksi.Miks mä yleensä kirjoitin
tänne?
wellcome to my nightmare...
4
440
Vastaukset
- just giving the dog ...
onko yleensäkään, mutta ainakin minä olen olemassa.AC/DC on tosihyvää tavaraa,vaikka useammin kuuntelen Metallicaa ja G&R soi autossa volymit kaakossa. Valinnat fiiliksen mukaan.. Mulla on myös muita "ei toivottuja" neljäkymppisen piirteitä,enkä ole varma millainen äiti antaisi mielellään poikansa minulle..
Miksi yleensä kirjotit? Löytääksesi minut?- Erni
Heh..
...tai millainen poika antais ISÄNSÄ teille...
Se on hyvä että ihminen pysyy nuorekkaana ja voi tehdä sitä mitä huvittaa. - just giving a..
Erni kirjoitti:
Heh..
...tai millainen poika antais ISÄNSÄ teille...
Se on hyvä että ihminen pysyy nuorekkaana ja voi tehdä sitä mitä huvittaa.en mielestäni vielä ole edes "pysynyt nuorekkaana", vaan olen kait nuori mieleltäni, pois lukien nuoren mahdollisuutta olla huoletonna ja vailla vastuita arjen sujumisesta. On vähän asioita, joissa voi tehdä niinkuin huvittaa, mutta muutamissa asioissa en sieluani myy. Vastavirtaan kulkemien kysyy voimia ja itsetuntoa, mutta ajattelen, että jos olen tänne neljäänkymmeneen päässyt, ja uskallan jo olla ja elää tyylilläni, mikään ulkopuolinen tuskin helposti saa minua pois tolalatan. Itseasiassa voin tehdä vaikutuksen "ihan hyvä ihminen, vaikka onkin noin erikoiset mieltymykset", tavallaan voin yllättää ihmiset olemalla lähes käsitettävä ajattelutyylin erilaisuudesta huolimatta. Paitsi ne, jotka katsovat vain ulkokuoreen, ne joiden sielunrauha rikkoutuisi jos alkasivat jollain tapaa ymmärtää ajatusmaailmaani. He onneksi ohittavat minut sujuvasti, korkeintaan pahensunnan puna kasvoillaan.
Tiedä häntä, neljäkymppiä on siitä kiva ikä, että saattasi kelvata sekä isälle että pojalle..
- hulda
olet juuri hoivaavan
suomalaisen naisen
mieleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502