en nyt tarkoittanut sitä.Raflavaa alku
eiks jeh.!
Onko yleensäkkään n.40v naisia,jotka
pitää Mötörheadista tai ACDC:ta.
Itse pidän ja olen kaikkea muutakin:
juoksen ja käyn salilla(penkki 135 kg)
hiihdän,yleisurheilen,tupakoin ja
juon myös viinaa erittäin mielellä
ni ,eli kukaan ei ainakaan halua
mua vävyksi.Miks mä yleensä kirjoitin
tänne?
wellcome to my nightmare...
4
438
Vastaukset
- just giving the dog ...
onko yleensäkään, mutta ainakin minä olen olemassa.AC/DC on tosihyvää tavaraa,vaikka useammin kuuntelen Metallicaa ja G&R soi autossa volymit kaakossa. Valinnat fiiliksen mukaan.. Mulla on myös muita "ei toivottuja" neljäkymppisen piirteitä,enkä ole varma millainen äiti antaisi mielellään poikansa minulle..
Miksi yleensä kirjotit? Löytääksesi minut?- Erni
Heh..
...tai millainen poika antais ISÄNSÄ teille...
Se on hyvä että ihminen pysyy nuorekkaana ja voi tehdä sitä mitä huvittaa. - just giving a..
Erni kirjoitti:
Heh..
...tai millainen poika antais ISÄNSÄ teille...
Se on hyvä että ihminen pysyy nuorekkaana ja voi tehdä sitä mitä huvittaa.en mielestäni vielä ole edes "pysynyt nuorekkaana", vaan olen kait nuori mieleltäni, pois lukien nuoren mahdollisuutta olla huoletonna ja vailla vastuita arjen sujumisesta. On vähän asioita, joissa voi tehdä niinkuin huvittaa, mutta muutamissa asioissa en sieluani myy. Vastavirtaan kulkemien kysyy voimia ja itsetuntoa, mutta ajattelen, että jos olen tänne neljäänkymmeneen päässyt, ja uskallan jo olla ja elää tyylilläni, mikään ulkopuolinen tuskin helposti saa minua pois tolalatan. Itseasiassa voin tehdä vaikutuksen "ihan hyvä ihminen, vaikka onkin noin erikoiset mieltymykset", tavallaan voin yllättää ihmiset olemalla lähes käsitettävä ajattelutyylin erilaisuudesta huolimatta. Paitsi ne, jotka katsovat vain ulkokuoreen, ne joiden sielunrauha rikkoutuisi jos alkasivat jollain tapaa ymmärtää ajatusmaailmaani. He onneksi ohittavat minut sujuvasti, korkeintaan pahensunnan puna kasvoillaan.
Tiedä häntä, neljäkymppiä on siitä kiva ikä, että saattasi kelvata sekä isälle että pojalle..
- hulda
olet juuri hoivaavan
suomalaisen naisen
mieleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874