wellcome to my nightmare...

Hopeless

en nyt tarkoittanut sitä.Raflavaa alku
eiks jeh.!
Onko yleensäkkään n.40v naisia,jotka
pitää Mötörheadista tai ACDC:ta.
Itse pidän ja olen kaikkea muutakin:
juoksen ja käyn salilla(penkki 135 kg)
hiihdän,yleisurheilen,tupakoin ja
juon myös viinaa erittäin mielellä
ni ,eli kukaan ei ainakaan halua
mua vävyksi.Miks mä yleensä kirjoitin
tänne?

4

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just giving the dog ...

onko yleensäkään, mutta ainakin minä olen olemassa.AC/DC on tosihyvää tavaraa,vaikka useammin kuuntelen Metallicaa ja G&R soi autossa volymit kaakossa. Valinnat fiiliksen mukaan.. Mulla on myös muita "ei toivottuja" neljäkymppisen piirteitä,enkä ole varma millainen äiti antaisi mielellään poikansa minulle..
      Miksi yleensä kirjotit? Löytääksesi minut?

• Erni

Heh..
        ...tai millainen poika antais ISÄNSÄ teille...

Se on hyvä että ihminen pysyy nuorekkaana ja voi tehdä sitä mitä huvittaa.

• just giving a..
        Erni kirjoitti:

Heh..
        ...tai millainen poika antais ISÄNSÄ teille...

Se on hyvä että ihminen pysyy nuorekkaana ja voi tehdä sitä mitä huvittaa.

en mielestäni vielä ole edes "pysynyt nuorekkaana", vaan olen kait nuori mieleltäni, pois lukien nuoren mahdollisuutta olla huoletonna ja vailla vastuita arjen sujumisesta. On vähän asioita, joissa voi tehdä niinkuin huvittaa, mutta muutamissa asioissa en sieluani myy. Vastavirtaan kulkemien kysyy voimia ja itsetuntoa, mutta ajattelen, että jos olen tänne neljäänkymmeneen päässyt, ja uskallan jo olla ja elää tyylilläni, mikään ulkopuolinen tuskin helposti saa minua pois tolalatan. Itseasiassa voin tehdä vaikutuksen "ihan hyvä ihminen, vaikka onkin noin erikoiset mieltymykset", tavallaan voin yllättää ihmiset olemalla lähes käsitettävä ajattelutyylin erilaisuudesta huolimatta. Paitsi ne, jotka katsovat vain ulkokuoreen, ne joiden sielunrauha rikkoutuisi jos alkasivat jollain tapaa ymmärtää ajatusmaailmaani. He onneksi ohittavat minut sujuvasti, korkeintaan pahensunnan puna kasvoillaan.
        Tiedä häntä, neljäkymppiä on siitä kiva ikä, että saattasi kelvata sekä isälle että pojalle..

• hulda

olet juuri hoivaavan
      suomalaisen naisen
      mieleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe