Ajattelin viskata taakse vetokoukun, mutta mistäs sen saisi pääkaupunkiseudun tuntumassa sopivasti? Autokeskuksessa tuntui olevat aika kova hinta.
Mistä vetokoukku GC-04?
6
1450
Vastaukset
- ...pä
Tuolta löytyy koukku ja jos on näppärä käsistään niin sen asentaa itsekin. http://www.jamant.fi/vetokoukut-tarvikkeet-c-294.html
- Onko huikean kallista
Pelkkä koukku 600e???!!! APUA... Autokeskuksessa maksaa asennettuna 800e ja se asetaminen tässä se suurin homma sähköineen on. Tuon koukun on ilmeisesti tehnyt maailmankuulu italialainen disaineri heti Bugatin kahvojen ja Ferrarin peilien jälkeen.
- mäntsälässä
autokorjaamo jouni mattila oli paikka en muista 100 varmasti hintaa oli brinkin saksalainen koukku johtosarjoineen mutta koukku asennus oli n.400 ekee alle jamantin jonne vielä oli pitkä jono
- saisi maksaa???
Jotta ostaisit sen.
- koukk u
200 euroa.
- onko kallis?
249,- pelkkä koukku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828