biisi..?
70-luvun paras kotimainen ..
10
1683
Vastaukset
- <<<<
markku aro Oo-mikä nainen
- monta..
Mä tykkäsin 70-luvulla kuunnella Juhani Markolaa ,"Rakkauden aamu".. ahh niin ihana, samoin "voitko unohtaa" jne. Sitten yx tosi hyvä oli Anneli Pasasen "Rakkaus jää"ja monta muuta sen esittämää kappaletta.Kasevan jotkut laulut kans tosi hyviä. Tulee aina niin haikea olo kun kuulee radiosta maisittuja kappaleita, paitsi kyllä hyvin harvoin.
- muistelen
Oli ainakin nämä! Taiska:Jossain Freeman:Ajetaan me tandemilla ja Yksi lensi yli käenpesän Karma:Huomenta Suomi Tapani Kansa:R-a-k-a-s ja Veikko Nieminen ym.Jätkän humppa ,en muista esittäjää vaikka pitäisi, tuli oikosulku...
- <<<
muistelen kirjoitti:
Oli ainakin nämä! Taiska:Jossain Freeman:Ajetaan me tandemilla ja Yksi lensi yli käenpesän Karma:Huomenta Suomi Tapani Kansa:R-a-k-a-s ja Veikko Nieminen ym.Jätkän humppa ,en muista esittäjää vaikka pitäisi, tuli oikosulku...
80-L SYNT MUTTA TOSSA TAISKA SULLE AINIAAN KARMA HUOMENTA SUOMI MERJA RANTAMÄKI JOSSAIN < TAISKA EI EDES LEVYTTÄNYT KOSKAAN TÄTÄ BIISIÄ
- koska se oli..
"Kaiken kauniin rinnalla", esittäjä joku mieshenkilö, mutta myös Eini on levyttänyt.
- viestiini..
Täältähän se biisi löytyy: http://www.youtube.com/watch?v=tRQo2w1CSPY&feature=PlayList&p=27C3A405CE0DB222&playnext=1&playnext_from=PL&index=35
- ainakin
viestiini.. kirjoitti:
Täältähän se biisi löytyy: http://www.youtube.com/watch?v=tRQo2w1CSPY&feature=PlayList&p=27C3A405CE0DB222&playnext=1&playnext_from=PL&index=35
Oli Danny ja Armi hellyys-buumi esim. Tahdon olla sulle hyvin hellä ym. Markku Aron: Keskiyön aikaan Kari Tapio: Laula kanssain Merja Rantamäellä oli hyvä kappale mutta nimi on unohtunut.70-luvulla oli paljon hyviä lauluja johtuskohan siitä että olin itse silloin nuori...
- monta monta monta
Vasten auringon siltaa ,holvikirkko ,kaarnavene, ja sit huippu oli tää ;nimeä en muista ; yölintu laulaa kuulethan ,vie sinisiivet yli mailman ,se lentää vaalentaen kuun ,ei siihen pysty linnut mitkään muut ........
- Minä sen tiedän
Se paras ralli on Sammy-vainaan "Kuin tuhka tuuleen". On helvetin hyvä melodia ja sovitus saundit ajankohdan huomioonottaen kansainvälistä tasoa. Tulee mieleen, että onkohan biisin tausta ostettu valmiina esim. Ruotsista. Mutta kuitenkin tanakka kokonaisuus vielä 2009 kuunneltuna.
- kaikenlaista,
mutta Markku Aron kappaleista
vaikea valita,kun niinmonta hyvää-
sanon vain jonkun joka parhaimmista:
Ollaan lähekkäin..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232