Tänään 5 tuntia valohoitoa eli ulkonaoloa. Jokohan alkaa paranemaan...ainkain naama on ruskettunut jo.
atoopikolle
aurinkoa
3
309
Vastaukset
- Fenrir^
olen kanssa atooppinen iholtani ja aika pahan laatuinen vielä. Itselle on kanssa suositeltu aurinkoa mutta ei oikeen voi istua rannalla kun jos tulee hiki niin se sit taas pahentaa ihoa niin on hankalaa yhdistää auringon otto ja atooppinen. lasi kaappi missä olis hyvä ilmastointi ja keskelle pihaa.. :) Valo hoidoissa olen käynyt tyksissä ottaamassa laajakaista uvb ja siitä on ollut apua.
- aurinkoa
Tuskinpa näillä lämpötiloilla ulkona tulee hiki :D
se on kyllä tullut huomatuksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947683- 374067
- 483630
- 2443117
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402732Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212614- 462603
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as372572- 1372540
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292489