Tänään 5 tuntia valohoitoa eli ulkonaoloa. Jokohan alkaa paranemaan...ainkain naama on ruskettunut jo.
atoopikolle
aurinkoa
3
341
Vastaukset
- Fenrir^
olen kanssa atooppinen iholtani ja aika pahan laatuinen vielä. Itselle on kanssa suositeltu aurinkoa mutta ei oikeen voi istua rannalla kun jos tulee hiki niin se sit taas pahentaa ihoa niin on hankalaa yhdistää auringon otto ja atooppinen. lasi kaappi missä olis hyvä ilmastointi ja keskelle pihaa.. :) Valo hoidoissa olen käynyt tyksissä ottaamassa laajakaista uvb ja siitä on ollut apua.
- aurinkoa
Tuskinpa näillä lämpötiloilla ulkona tulee hiki :D
se on kyllä tullut huomatuksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492