Vähän vastaiskuna edelliselle viestille: Ei ikinä kalaa! Voiko avuttomampaa ja saamattomampaa ihmistä olla kuin kala? Ei voi! Miespuolinen kala ei osannut edes auton renkaita vaihtaa. Että siis tommonen mies:D. Sama mies ei saanut aikaiseksi käydä työvoimatoimistossa ilmoittautumassa. Tilasi sitten ajan sosiaalitoimistosta, mutta kun senkin hän missasi. Yritti lainata rahaa ja keksi selityksiä jne. Vietä nyt sitten hänen kanssaan antoisaa ja tapahtumarikasta elämää. Ei sovi tarmokkaalle ja luovalle kaksoselle! En tahdo yleistää yhden ihmisen perusteella, mutta kun tunnen useamman kalan joille on yhteistä juuri tuo kädettömyys ja saamattomuus.
No ei kalaa!
4
1059
Vastaukset
- Kala
Siis aika ihmeellistä on tää elämä kalojen ja kaksosten suhteen. Itse olen kalatyttö ja hoidan asiat viimeisen päälle...mutta poikaystävä on kaksonen ja hän ei hoida mitään asioitaan ilman mun apua...kaikki jutut ja tapaamiset unohtaa. Mutta ehkä tämä riippuu siitäkin, millä työsaralla molemmat ovat tai ovat olleet. Epäsuhde mm. koulutuksessa ja ammateissa voivat vaikuttaa toisen saamattomuuteen...näin ainakin meillä on.
- ja aina sama laulu
aika ressukka toimintaa toi jatkuva vollotus,aina se sama ihminen vaan kirjoittelee samaa juttua.kannattas kai vaihtaa maisemaa.
- Jacay
I love fisu! ^^ on vähän itsestäänkin kii. Kuka on jääräpää :D Relax people!!! Ei kaikki oo luotu toisillee. Ollaa silti onnellisii eikä haukuttais ja valitettais ain. Jos on onneton tekee asial jotai...mä oon onnellinen ainakin mun kullan kaa. Gurnauuu ;D
- ...
SIIS EKA LOISTAVA KOMMENTTI:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344281Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492263Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251136Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 58879