Millaista lampaanliha on syödä? Voiko lammasta savustaa kuten mullinlihaa? Olen hiukan epäluuloinen, pelkään villan maistuvan. Onko kukaan savustanut lammasta?
Onko lampaanliha hyvää?
7
888
Vastaukset
- Patavahti
Kyllä erityisesti savustettu lampaanliha on todellista herkkua.
- ammatti kokki
Savulammas on hyvää. Ohjeita saat gogle laita vain teksti savustettu lammas. Itse laitan runsaasti valkosipulia ja yrttejä ei kuitenkaan,että ne veisi lampaan maun
- poistetaan
ennen lihan jatkokäsittelyä ja syömistä,joten niiden ei kuuluisi kovinkaan mainittavasti antaa sivumakua ruokailtaessa.Noin olen ymärtänyt,mikäli perimätietoon on luottamista.
- Diplomi kokki
Ota paisti huonelämpöön, kuumennä iso pata ja "paista" paistia jokaiselta sivultaan niin, että saat suljettua syyt. Näin lihanmehu pysyy sisällä. Mausta: minttua, valkosipulia, päälle siivutettua lanttua, porkkanaa ja paisti pussiin tai kannelliseen pataan ( lisää hiukan vettä). Anna kypsyä 80 asteessa uunissa 3 tuntia. Jos käytät pataa muista valella liemellä. Ota kansi pois tai avaa pussi ja nosta uunin lämpö 150 asteeseen noin 10 minuutiksi. Ja sitten syömään!
- Lampaan syöjänä on hyvöä olla
Lammas on savustettuna, uunissa, grillattuna, keitettynä tai paistettuna hyvää. Mausteita sekaan ja kaalia niin jopas syntyy hyvä ruoka.
- Anonyymi00007
17 vuotta vanha kommentti. Ohjeet on hyvät.
- Anonyymi00006
Täyttä pask aa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999