Millaista lampaanliha on syödä? Voiko lammasta savustaa kuten mullinlihaa? Olen hiukan epäluuloinen, pelkään villan maistuvan. Onko kukaan savustanut lammasta?
Vastaukset 7
- Patavahti
Kyllä erityisesti savustettu lampaanliha on todellista herkkua.
- ammatti kokki
Savulammas on hyvää. Ohjeita saat gogle laita vain teksti savustettu lammas. Itse laitan runsaasti valkosipulia ja yrttejä ei kuitenkaan,että ne veisi lampaan maun
- poistetaan
ennen lihan jatkokäsittelyä ja syömistä,joten niiden ei kuuluisi kovinkaan mainittavasti antaa sivumakua ruokailtaessa.Noin olen ymärtänyt,mikäli perimätietoon on luottamista.
- Diplomi kokki
Ota paisti huonelämpöön, kuumennä iso pata ja "paista" paistia jokaiselta sivultaan niin, että saat suljettua syyt. Näin lihanmehu pysyy sisällä. Mausta: minttua, valkosipulia, päälle siivutettua lanttua, porkkanaa ja paisti pussiin tai kannelliseen pataan ( lisää hiukan vettä). Anna kypsyä 80 asteessa uunissa 3 tuntia. Jos käytät pataa muista valella liemellä. Ota kansi pois tai avaa pussi ja nosta uunin lämpö 150 asteeseen noin 10 minuutiksi. Ja sitten syömään!
- Lampaan syöjänä on hyvöä olla
Lammas on savustettuna, uunissa, grillattuna, keitettynä tai paistettuna hyvää. Mausteita sekaan ja kaalia niin jopas syntyy hyvä ruoka.
- Anonyymi00007
17 vuotta vanha kommentti. Ohjeet on hyvät.
- Anonyymi00006
Täyttä pask aa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546