Millaista lampaanliha on syödä? Voiko lammasta savustaa kuten mullinlihaa? Olen hiukan epäluuloinen, pelkään villan maistuvan. Onko kukaan savustanut lammasta?
Onko lampaanliha hyvää?
5
617
Vastaukset
- Patavahti
Kyllä erityisesti savustettu lampaanliha on todellista herkkua.
- ammatti kokki
Savulammas on hyvää. Ohjeita saat gogle laita vain teksti savustettu lammas. Itse laitan runsaasti valkosipulia ja yrttejä ei kuitenkaan,että ne veisi lampaan maun
- poistetaan
ennen lihan jatkokäsittelyä ja syömistä,joten niiden ei kuuluisi kovinkaan mainittavasti antaa sivumakua ruokailtaessa.Noin olen ymärtänyt,mikäli perimätietoon on luottamista.
- Diplomi kokki
Ota paisti huonelämpöön, kuumennä iso pata ja "paista" paistia jokaiselta sivultaan niin, että saat suljettua syyt. Näin lihanmehu pysyy sisällä. Mausta: minttua, valkosipulia, päälle siivutettua lanttua, porkkanaa ja paisti pussiin tai kannelliseen pataan ( lisää hiukan vettä). Anna kypsyä 80 asteessa uunissa 3 tuntia. Jos käytät pataa muista valella liemellä. Ota kansi pois tai avaa pussi ja nosta uunin lämpö 150 asteeseen noin 10 minuutiksi. Ja sitten syömään!
- Lampaan syöjänä on hyvöä olla
Lammas on savustettuna, uunissa, grillattuna, keitettynä tai paistettuna hyvää. Mausteita sekaan ja kaalia niin jopas syntyy hyvä ruoka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995