näitä mitään ihminen ei tarvitsisi, korkeintaan alkoholia (KOHTUUDELLA) Itse olen käyttännyt nuista kaikkia aika usein, paitsi en HUUMEITA Terveys ja viina, rööki ja roskaruoka ei sovi kovin hyvin yhteen haitoista ja vaaroista puhutaan paljon, ja ei ilman syytä. se on fakta että nuilla 4 asialla ei kannata leikkiä, saadaan varmasti menemään terveys tosi huonoon kuntoon itse olen pitänyt tipattoman tammikuun ja ollut pari kertaa tupakkalakossa. taas palaa röökiä, mutta nyt asetan sille rajat. yritän että en polta edes päihtyneenä. tupakka on paskaa ja turhaa. alkoholi on taas joskus seurajuomana hyvä mutta usein aiheuttaa riippuvuutta ja pian olet alkoholisti tai täys deeku roskaruoasta sen verran että sitä usein tulee syötyä, varsinkin darrapäivänä. pitzaa ja makkaraperunaita uppoaa ihan kivasti. ei nyt yleensä pahemmin viikolla mutta viikonloppuna. lisäksi herkutteluja sipsin, limukan ja karkin kera joten ei ole mitään terveellistä safkaa verenpaineet, maksa, munuaiset ja sydän siitä kärsii jos ei laita itselle niitä rajoja. itsehän sentään liikun jonkin verran. hölkkään kun kelit sallii. mutta ei se oikein sovi tuon vapaa-aika harrastuksien kanssa paras olisi olla 99% ilman viinaa ja röökiä. olo on parempi ja mukavampi =)
alkoholi, tupakka, huumeet ja roskaruoka
2
675
Vastaukset
- oikesass
faktaa on kyllä kieltämättä.. .mutta pakko vähän pottuilla sulle, tuohan on aivan itsestäänselvää jauhantaa
- eihajuakaan
"Itse olen käyttännyt nuista kaikkia aika usein, paitsi en HUUMEITA" Etkö koskaan? Et ole koskaan nukkunut? (Unessa vapautuu aivoista DMT:tä, joka on Suomessa laiton huumausaine.) Ei yhtä ainutta panacodia? (Sisältää kodeiinia joka metabolisoituu morfiiniksi.) Ei yhtään diapamia, barbia, opamoxia, temmejä, tms? (Tarvinneeko selittää?) Ei yhtään suklaata? (Sisältää anandamide nimistä kannabinoidia.) Ei yhtään opioidia edes leikkauskipuihin? Ei yhtään matkapahoinvointilääkettä? (Atropiini on melkoinen huume. Laitontakin sellaisenaan.) Kofeiinin, guaranan, tauriinin, niasiinin jne voimme jättää kysymättä. Jne.. jne.. Etkö tosiaan koskaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292579Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062186Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131578Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191479Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501386- 971349
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621151Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941131Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035