alkoholi, tupakka, huumeet ja roskaruoka

drunk bear

näitä mitään ihminen ei tarvitsisi, korkeintaan alkoholia (KOHTUUDELLA) Itse olen käyttännyt nuista kaikkia aika usein, paitsi en HUUMEITA Terveys ja viina, rööki ja roskaruoka ei sovi kovin hyvin yhteen haitoista ja vaaroista puhutaan paljon, ja ei ilman syytä. se on fakta että nuilla 4 asialla ei kannata leikkiä, saadaan varmasti menemään terveys tosi huonoon kuntoon itse olen pitänyt tipattoman tammikuun ja ollut pari kertaa tupakkalakossa. taas palaa röökiä, mutta nyt asetan sille rajat. yritän että en polta edes päihtyneenä. tupakka on paskaa ja turhaa. alkoholi on taas joskus seurajuomana hyvä mutta usein aiheuttaa riippuvuutta ja pian olet alkoholisti tai täys deeku roskaruoasta sen verran että sitä usein tulee syötyä, varsinkin darrapäivänä. pitzaa ja makkaraperunaita uppoaa ihan kivasti. ei nyt yleensä pahemmin viikolla mutta viikonloppuna. lisäksi herkutteluja sipsin, limukan ja karkin kera joten ei ole mitään terveellistä safkaa verenpaineet, maksa, munuaiset ja sydän siitä kärsii jos ei laita itselle niitä rajoja. itsehän sentään liikun jonkin verran. hölkkään kun kelit sallii. mutta ei se oikein sovi tuon vapaa-aika harrastuksien kanssa paras olisi olla 99% ilman viinaa ja röökiä. olo on parempi ja mukavampi =)    

2

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikesass

      faktaa on kyllä kieltämättä.. .mutta pakko vähän pottuilla sulle, tuohan on aivan itsestäänselvää jauhantaa

    • eihajuakaan

      "Itse olen käyttännyt nuista kaikkia aika usein, paitsi en HUUMEITA" Etkö koskaan? Et ole koskaan nukkunut? (Unessa vapautuu aivoista DMT:tä, joka on Suomessa laiton huumausaine.) Ei yhtä ainutta panacodia? (Sisältää kodeiinia joka metabolisoituu morfiiniksi.) Ei yhtään diapamia, barbia, opamoxia, temmejä, tms? (Tarvinneeko selittää?) Ei yhtään suklaata? (Sisältää anandamide nimistä kannabinoidia.) Ei yhtään opioidia edes leikkauskipuihin? Ei yhtään matkapahoinvointilääkettä? (Atropiini on melkoinen huume. Laitontakin sellaisenaan.) Kofeiinin, guaranan, tauriinin, niasiinin jne voimme jättää kysymättä. Jne.. jne.. Etkö tosiaan koskaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe