näitä mitään ihminen ei tarvitsisi, korkeintaan alkoholia (KOHTUUDELLA) Itse olen käyttännyt nuista kaikkia aika usein, paitsi en HUUMEITA Terveys ja viina, rööki ja roskaruoka ei sovi kovin hyvin yhteen haitoista ja vaaroista puhutaan paljon, ja ei ilman syytä. se on fakta että nuilla 4 asialla ei kannata leikkiä, saadaan varmasti menemään terveys tosi huonoon kuntoon itse olen pitänyt tipattoman tammikuun ja ollut pari kertaa tupakkalakossa. taas palaa röökiä, mutta nyt asetan sille rajat. yritän että en polta edes päihtyneenä. tupakka on paskaa ja turhaa. alkoholi on taas joskus seurajuomana hyvä mutta usein aiheuttaa riippuvuutta ja pian olet alkoholisti tai täys deeku roskaruoasta sen verran että sitä usein tulee syötyä, varsinkin darrapäivänä. pitzaa ja makkaraperunaita uppoaa ihan kivasti. ei nyt yleensä pahemmin viikolla mutta viikonloppuna. lisäksi herkutteluja sipsin, limukan ja karkin kera joten ei ole mitään terveellistä safkaa verenpaineet, maksa, munuaiset ja sydän siitä kärsii jos ei laita itselle niitä rajoja. itsehän sentään liikun jonkin verran. hölkkään kun kelit sallii. mutta ei se oikein sovi tuon vapaa-aika harrastuksien kanssa paras olisi olla 99% ilman viinaa ja röökiä. olo on parempi ja mukavampi =)
alkoholi, tupakka, huumeet ja roskaruoka
2
617
Vastaukset
- oikesass
faktaa on kyllä kieltämättä.. .mutta pakko vähän pottuilla sulle, tuohan on aivan itsestäänselvää jauhantaa
- eihajuakaan
"Itse olen käyttännyt nuista kaikkia aika usein, paitsi en HUUMEITA" Etkö koskaan? Et ole koskaan nukkunut? (Unessa vapautuu aivoista DMT:tä, joka on Suomessa laiton huumausaine.) Ei yhtä ainutta panacodia? (Sisältää kodeiinia joka metabolisoituu morfiiniksi.) Ei yhtään diapamia, barbia, opamoxia, temmejä, tms? (Tarvinneeko selittää?) Ei yhtään suklaata? (Sisältää anandamide nimistä kannabinoidia.) Ei yhtään opioidia edes leikkauskipuihin? Ei yhtään matkapahoinvointilääkettä? (Atropiini on melkoinen huume. Laitontakin sellaisenaan.) Kofeiinin, guaranan, tauriinin, niasiinin jne voimme jättää kysymättä. Jne.. jne.. Etkö tosiaan koskaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897876
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974175- 682702
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3971649- 641518
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070