huvimaja

pesä2

Missä etelä-suomessa olisi myynnissä suht edullinen huvimaja grillillä.saisi olla noin kymmenen neliön kokoinen.

4

2779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inssi'

      Jos vähänkään pysyy saha ja vasara kourassa, niin tee itse. Tuo on muitenkin rakennuksista sieltä helpoimmasta päästä ja on ihan mukavaa nikkarointia. Seinät ja katonkin voi tehdä elementeiksi etukäteen ja tehdä vain kokoonpanon taivasalla. Ohessa linkki erinäköisiin (ilmeisesti) omatekoisiin majoihin. Meidän maja löytyy katoskuvien etusivulta riviltä 10 (4:nneksi alin) oikeasta reunasta (punainen maja, musta palahuopakatto ja valkoiset reunalistat). http://www.elisanet.fi/grillikatos/

    • 0712

      Itse ostin toissa syksynä Arctic Finland House’n Milano huvimajan Tampereelta Activegarden nimisestä putiikista. Tässä mallissa ei grilliä ollut, mutta grillillisiäkin olisi saanut. Halvempiakin kyllä löytyi, mutta oli ne aika halvan laatuisiakin, esim. ’rannikkoseudun’ Puupojat ei vakuuttanut. Käy katsomassa, joko tuota Activegardenin tai valmistajan sivuilta.

    • Kodan rakentaja

      Eli kun ostat kotaa tai huvimajaa niin muista että niissä on LAADULLISESTI suuria eroja.

      Halvemmat valmistajat:

      -kuusi on päärakennusaine, ongelma tulee kestävyydessä ja kakkoslaadussa
      -yksinkertaiset ikkunat
      -paneeliseinät ja alle 45 mm seinät jotka vääntyy ja päästävät kylmän sisään
      -"lelu" lukot, eli ulko-ovissa on jonkinlainen 1600 luvun lukko, nykyään laadukkaissa kodissa on jo kunnon lukot kuten omakotitalon ovessa.
      -Poron taljat päästävät karvaa
      -Paketti tulee osissa, eli tässäkin on suuria heittoja. Osa kodista tulee "ikea" mentaliteetillä että huovat ja ikkunat on kiinnitettävä itse ja mikäs siinä jos on 3 viikon kesäloma nii ei tarvitse miettiä mitä lomalla tekee.
      -Grilleissä on suuret erot. Näitäkin on laidasta laitaan eli älä osta sikaa säkissä
      -Nuoria yrityksiä jotka tekevät halvalla B-laatua

      Laadukkaat tuotteet:

      -Männystä pääraaka-aine
      -Seinät 45mm mäntyhirttä
      -Lämpöikkunat
      -Viimeistely
      -Katot huovitettuna, ikkunat kiinni ja lukot pesässä jo ennen toimitusta. Eli vaikka rakennat itse niin siinä menee maks 2 päivää.
      -Usein pitkä historia alalla, hyvät asiakassuhteet.

      Itse olen kasaillut tuollaisia jo useamman vuoden ja erilaisia malleja niin on jo pieni tuntuma mikä on helppo kasata ja mikä vaikeampaa ja nuo halvat 2000-3000 € kodat ovat juuri niitä ongelmapesiä eli ostat yhden ja parin vuoden päästä saatkin vaihtaa ikkunat, katot ja grillin. Näitä riittää.

      Eli kun ostat kotaa tai muutakin tuotetta nii käy hyvä ihminen kattomassa paikan päällä ja kun kerralla ostaa hyvän niin ei tarvi sitten hankkia heti uutta. Pistä myykä koville ja pyydä syyt miksi hänen tuote on parempi kuin toinen, EROJA ON. Tässä muutama sivu mistä kannattaa katsoa:

      Halvat paneelikodat - www.ultimatekota.com
      Neliskulmaisia kotia - www.leseko.com
      Tuossa on tuo aikasempi activegardenin valmistaja - www.arcticfinland.com
      Ja tässä tuo activegarden - www.activegarden.com
      Ideaparkissa oleva rautaliike - www.netrauta.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe