itseni? Ei se niin mennyt, vaan olen vaan alkanut käyttäytymään sen mukaan kuin minua on kohdeltu. Minua aina nolotti niin teidän puolesta se, mitä itsestänne luulitte. Näin se ei niin räikeästi näy ja minun ei tarvitse tuntea myötähäpeää --dorkat . Olen aina pitänyt kynnyksen matalalla -työssä ja -muuten kaikkien tulla jutteleen. Ei kuitenkaan tarkoita sitä et mitä tahansa mulle voi laukoo suustaan tai et en huomaa milloin joku keventää töitään mun piikkiin.Olen kiltti ihminen , mut senverran pirullinenkin, et katson paljonko joku tosissaan kehtaa. Oon ehkä narri, mut en kyllä kehtais puoltakaan mitä te kehtaatte.
Hah ! Minäkö
olen häpäissyt
1
672
Vastaukset
- Sitä tosiaan tarvitset!!!
Onko kirjoittaja nyt taas se samainen, joka kirjoittelee toisten nimissä. Mielipide vaihtuu joka toisessa tekstissä. Ja tarkoitus oli siis toisten ihmisten välien sotkeminen, mustamaalaus ym. Toivottavasti kokisit elämässäsi onnistumisen ja onnenhetkiä muillakin tavoilla. Jos itsellä menee huonommin, ei sitä pahaa oloaan tarvitse toisiin purkaa, kokeile hakea se sijaan jotain hyvää itsellesi. Onnea etsintään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774462Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112413- 1711580
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431476- 1241360
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81166- 661105
- 35956