Halutaan mukaan leffaan, jonka aion polttaa rw-dvd:lle. Pikkuisella läppärin näytöllä suomitekstit näkyy, mutta kun poltan nerolla(8) sen rw:lle, eipäs näykään enää 42" tv-näytöllä!!! Ja siis poltan sen dvd:ksi, pistän telkkuun liitettyyn dvd-soittimen ja eipäs olekaan tekstejä. Joitakin leffoja oon voinut katsella ok, mutta nyt on onkelma... Nää nyt onkelmaa aiheuttavat ovat semmoisia, joissa on erikseen itse leffa ja vieressä txt kuvake. Miksi ne näkyy pc,llä ok, mutta poltattuna dvd:ltä katsottuna ei olekaan enää text??? Jos joku voisi auttaa, niin olisin ikikiitollinen...!!!
mikä tarvitaan
4
290
Vastaukset
- aloittaja!!!
Juu, kiittis. Tuota SRT-SSA Converteria kokeilin, mutta se ei tunnista leffan mukana olevaa txt tiedostoa, ilm. se on väärässä formaatissa... Ja luulisin osaavani, kun saisin oikeat neuvot!!! Katsoin muuten äsken txt tiedoston, se on joku Dv Drip-a.XXo.sub. Pystyykö sen muuntamaan ylhäällä mainitun ohjelman tunnistettavaksi. Sitten ei olisi enää onk(g)elmaa... Nuo kaksi muuta Afterin sivulla olevaa ohjelmaa minulla on jo koneella, kaikki on vain"sipannut"tuohon txt:iin...!!!??? Jos tiedät, niin voisitko neuvoa? Kiittis!
aloittaja!!! kirjoitti:
Juu, kiittis. Tuota SRT-SSA Converteria kokeilin, mutta se ei tunnista leffan mukana olevaa txt tiedostoa, ilm. se on väärässä formaatissa... Ja luulisin osaavani, kun saisin oikeat neuvot!!! Katsoin muuten äsken txt tiedoston, se on joku Dv Drip-a.XXo.sub. Pystyykö sen muuntamaan ylhäällä mainitun ohjelman tunnistettavaksi. Sitten ei olisi enää onk(g)elmaa... Nuo kaksi muuta Afterin sivulla olevaa ohjelmaa minulla on jo koneella, kaikki on vain"sipannut"tuohon txt:iin...!!!??? Jos tiedät, niin voisitko neuvoa? Kiittis!
Tuo kuullostaa laittomalta videolta ja täällä ei oikein saa kehoittaa rikokseen. Saat sen elokuvan toimivilla teksteillä kaupasta.
dvd soittimen kaukosäätimen suptitle nappulaa.Itellä ainakin jos olen siirtänyt digiboxsilta ylen kanavan ohjelman tietokoneelle ja polttanut sen levylle niin pitää dvd soittimen kakesta painaa suptitle nappia ennenkuin teksti näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402