mikä tarvitaan

kun tekstit

Halutaan mukaan leffaan, jonka aion polttaa rw-dvd:lle. Pikkuisella läppärin näytöllä suomitekstit näkyy, mutta kun poltan nerolla(8) sen rw:lle, eipäs näykään enää 42" tv-näytöllä!!! Ja siis poltan sen dvd:ksi, pistän telkkuun liitettyyn dvd-soittimen ja eipäs olekaan tekstejä. Joitakin leffoja oon voinut katsella ok, mutta nyt on onkelma... Nää nyt onkelmaa aiheuttavat ovat semmoisia, joissa on erikseen itse leffa ja vieressä txt kuvake. Miksi ne näkyy pc,llä ok, mutta poltattuna dvd:ltä katsottuna ei olekaan enää text??? Jos joku voisi auttaa, niin olisin ikikiitollinen...!!!

4

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • aloittaja!!!

Juu, kiittis. Tuota SRT-SSA Converteria kokeilin, mutta se ei tunnista leffan mukana olevaa txt tiedostoa, ilm. se on väärässä formaatissa... Ja luulisin osaavani, kun saisin oikeat neuvot!!! Katsoin muuten äsken txt tiedoston, se on joku Dv Drip-a.XXo.sub. Pystyykö sen muuntamaan ylhäällä mainitun ohjelman tunnistettavaksi. Sitten ei olisi enää onk(g)elmaa... Nuo kaksi muuta Afterin sivulla olevaa ohjelmaa minulla on jo koneella, kaikki on vain"sipannut"tuohon txt:iin...!!!??? Jos tiedät, niin voisitko neuvoa? Kiittis!

• aloittaja!!! kirjoitti:

Juu, kiittis. Tuota SRT-SSA Converteria kokeilin, mutta se ei tunnista leffan mukana olevaa txt tiedostoa, ilm. se on väärässä formaatissa... Ja luulisin osaavani, kun saisin oikeat neuvot!!! Katsoin muuten äsken txt tiedoston, se on joku Dv Drip-a.XXo.sub. Pystyykö sen muuntamaan ylhäällä mainitun ohjelman tunnistettavaksi. Sitten ei olisi enää onk(g)elmaa... Nuo kaksi muuta Afterin sivulla olevaa ohjelmaa minulla on jo koneella, kaikki on vain"sipannut"tuohon txt:iin...!!!??? Jos tiedät, niin voisitko neuvoa? Kiittis!

Tuo kuullostaa laittomalta videolta ja täällä ei oikein saa kehoittaa rikokseen. Saat sen elokuvan toimivilla teksteillä kaupasta.

• dvd soittimen kaukosäätimen suptitle nappulaa.Itellä ainakin jos olen siirtänyt digiboxsilta ylen kanavan ohjelman tietokoneelle ja polttanut sen levylle niin pitää dvd soittimen kakesta painaa suptitle nappia ennenkuin teksti näkyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27