mikä tarvitaan

kun tekstit

Halutaan mukaan leffaan, jonka aion polttaa rw-dvd:lle. Pikkuisella läppärin näytöllä suomitekstit näkyy, mutta kun poltan nerolla(8) sen rw:lle, eipäs näykään enää 42" tv-näytöllä!!! Ja siis poltan sen dvd:ksi, pistän telkkuun liitettyyn dvd-soittimen ja eipäs olekaan tekstejä. Joitakin leffoja oon voinut katsella ok, mutta nyt on onkelma... Nää nyt onkelmaa aiheuttavat ovat semmoisia, joissa on erikseen itse leffa ja vieressä txt kuvake. Miksi ne näkyy pc,llä ok, mutta poltattuna dvd:ltä katsottuna ei olekaan enää text??? Jos joku voisi auttaa, niin olisin ikikiitollinen...!!!

4

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • aloittaja!!!

        Juu, kiittis. Tuota SRT-SSA Converteria kokeilin, mutta se ei tunnista leffan mukana olevaa txt tiedostoa, ilm. se on väärässä formaatissa... Ja luulisin osaavani, kun saisin oikeat neuvot!!! Katsoin muuten äsken txt tiedoston, se on joku Dv Drip-a.XXo.sub. Pystyykö sen muuntamaan ylhäällä mainitun ohjelman tunnistettavaksi. Sitten ei olisi enää onk(g)elmaa... Nuo kaksi muuta Afterin sivulla olevaa ohjelmaa minulla on jo koneella, kaikki on vain"sipannut"tuohon txt:iin...!!!??? Jos tiedät, niin voisitko neuvoa? Kiittis!


      • aloittaja!!! kirjoitti:

        Juu, kiittis. Tuota SRT-SSA Converteria kokeilin, mutta se ei tunnista leffan mukana olevaa txt tiedostoa, ilm. se on väärässä formaatissa... Ja luulisin osaavani, kun saisin oikeat neuvot!!! Katsoin muuten äsken txt tiedoston, se on joku Dv Drip-a.XXo.sub. Pystyykö sen muuntamaan ylhäällä mainitun ohjelman tunnistettavaksi. Sitten ei olisi enää onk(g)elmaa... Nuo kaksi muuta Afterin sivulla olevaa ohjelmaa minulla on jo koneella, kaikki on vain"sipannut"tuohon txt:iin...!!!??? Jos tiedät, niin voisitko neuvoa? Kiittis!

        Tuo kuullostaa laittomalta videolta ja täällä ei oikein saa kehoittaa rikokseen. Saat sen elokuvan toimivilla teksteillä kaupasta.


    • dvd soittimen kaukosäätimen suptitle nappulaa.Itellä ainakin jos olen siirtänyt digiboxsilta ylen kanavan ohjelman tietokoneelle ja polttanut sen levylle niin pitää dvd soittimen kakesta painaa suptitle nappia ennenkuin teksti näkyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe