7+1 Ruskea limainen vuoto

Tupla

Kävin ultrassa 6 5 ja siellä näkyi ruskuaispussi ja ehkä sikiökin, mutta sydänääniä ei näkynyt. Nyt menossa 7 1 ja joka päivä on tullut sellaista ruskeaa limaa (hyytymiä ehkä) aina kun on pyyhkinyt mutta kunnolla ei ole siteeseen tullut. 27 päivä olisi uusi ultra mutta jotenkin kuitenkin tuntuu että se olisi mennyt kesken kuitenkin, vatsassa ei tunnu enään samalle kuin ihan alussa, eikä olo tunnu "raskaalle". Ei kai nuo "hyytymät"/lima ole kuitenkaan ihan normaalia? Kauheata odotusta kokoajan että tietää mitä tapahtuu. Raskaushormoni oli niin alhainen kuin 3800 viikolla 6 3. Kellään vahvistuksen sanaa suuntaan taikka toiseen?

6

5985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 X äippi

Itsellä oli kahden raskauden ajan jatkuvaa limatiputtelua ja vertakin. Kummalakin kerralla sain terveen, täysiaikaisen lapsen. Onko emätintulehduksen mahdollisuus suljettu pois? Toisaalta, jos olet saanut keskenmenon, se vain tapahtuu etkä voi sille itse minkään.

• Juuritiina

Kuulostaa tuulimunaraskaudelta, vuoto alkaa joskus ennen rv8. Eli siellä on vain ruskuaispussi,mutta ei sikiötä. Ultrassa usein saadaan syke silloin rv6, jos ollaan varmasti niille viikoilla. jos viikot ei ole täysin varmat,niin voi olla normi vuotoa.

• Tupla

Emätintulehduksen mahdollisuutta ei ole tutkittu, en kyllä tiedä onko minulla mitään oireitakaan jotka siihen viittaisi.. Jotenkin sitä on jo ihan varma että kesken on mennyt ja sais vaan tän asian päätökseen, kuitenkin on se pieni ajatus siellä takaraivossa, josko kaikki olisikin hyvin..

• huhtimasu

Mulla oli vuotoja rv 6 2 - rv 10. Itse kävin ultrassa tuolloin rv 6 2 ja sillon löytyi ruskuaispussi ja sikiö, mutta sykettä ei kyllä tuolloin varmaksi sanottu. Eli ei ollut ihan varma löytykö vai ei. Mutta viikon päästä löytyi jo sykekin. Itse pelkäsin tuolloin että se oli siinä. Ehkä sinullakin vielä toivoa! hyvää kevättä ja toivottavasti kaikki hyvin!

• mmlpopg

oli myös jotain viikolla 5 . Kävin ultrassa viikolla 7 5 ja siellä näkyi jo syke. Voipi olla että jos noi raskausviikot ei sulla pidä ihan paikkaansa ja siksi syke ei näy. Itsekin menin vasta kun viikko 7 alkoi että näkyis varmasti se syke. Tietty voit mennä uudelleen ultraan mutta tietty se on kustannuskysymyskin varsinkin jos olet yksityisellä käynyt. Tsemppiä sinulle ja toivotaan että kaikki ok p.s mulle lääkäri sanoi ultrassa että vuodot alkuraskaudessa ovat hyvin tavallisia.

• Alkuperäinen kirjottelija

Eilen tuli muutaman tunnin kunnolla verta ja hyytymiä, mutta sitten se taas loppui. Kävin ultrassa tänään koska hoitaja sanoi että kannattaa ehkä tulla tarkastamaan tilanne. Sydänääniä ei näkynyt vieläkään mutta sanoi että sikiö on 4mm ja yleensä pitäisi olla 5mm että sykkeet näkyisi. Lääkäri ei ollut kyllä kauheen vakuuttunut että kaikki olisi siellä kunnossa. No, maanantaina uusinta yritys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe