Siitäkin on useampi vuosi kun viimeksi tällä palstalla pyöriskelin. On näemmä sinä aikana kaikki varteenotettava oikea astrologinen keskustelu loppunut kokonaan. Ilmeisesti kaikki oikeasti astrologiasta keskustelemaan pyrkivät ovat siirtyneet muualle, esim. palstalle astro.fi?
Onpas sirkus ja pellet irrallaan
6
670
Vastaukset
- Astropellet
Varteenotettava, oikea astrologinen keskustelu ????? Buahahhaahhaaaaaa......
- unohdeta
tuo astro.fi... siellä harvemmin näkee ärhäkkää ja hyvin perusteltua oppositiota ja kaikki tuntuu menevän päiväunimaiseksi pullamössöksi...
- palstalla
astro fi on unettavaa luettavaa ja ulkoasukin kehno. olen yrittänyt mutta ei.
- pseudotieteet
astrologia mukaanlukien, ovat loogiseen ajatteluun kykenemättömien yksilöiden harhamaailmaa.
- astrologien
tyypillisin uhri on kiimainen tyhmä ämmä.
- Luuletko niin?
astrologien kirjoitti:
tyypillisin uhri on kiimainen tyhmä ämmä.
Ihmettelen kauheasti, miksi minulle on tehty tulkintaa, joka ei toteudu? Oikeastaan tulkinnat ovat kenties jonkin verran naivijeja? Ja mikä oikeastaan onkaan oikein?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764