onko kellään tietoa mistä voisi saada ostettua pelkät sängyn jalat siis sellaiset korkeat.? kun ne laittaa runkopatjaan nii tulisi yhtä korkea kuin jenkkisängystä...
korkeat sängyn jalat runkopatjaan?
3
7772
Vastaukset
- huonekaluliikkeistä
Itse kaipasin sängynjalkoja ja niitä löyty huonekaluliikeistä hyvinkin erilaisia kokoja ja malleja. Hinnat ovat vain pilvissä! Lopulta päädyi ruotsalaiseen laatuun ja kohtuuhintaan IKEAssa. Sieltä löytyi malleja ja eri korkeuksia
- ex-omaishoitaja.
On myös olemassa erilaisia sängynjalan korottajia (tai miksi niitä nimitetäänkään - suomen kieli on vähän vaikea google-hauissa ym.), siis korotuksia lähinnä erilaisiin fysioterapeuttisiin tarpeisiin ja hoidokeille, mutta kaipa niillä nousee muutenkin sänky.
Netissäkin on myynnissä, en muista missä, mutta löytynee, kun googlaa "sängynjalan korottajat" tms. (Rumiahan ne ovat, mutta helmalakanan alla eivät haittaa.)- jalkojen piilotus
Paitsi että standardihelmalakana ei käy korkeisiin jalkoihin, vaan helmalakana on tehtävä itse.
Oikeastaan kokonainen lakana on turha pelkkänä koristeena. Pelkkä kappamainen reunus kierrettynä runkopatjan ympärille ajaa saman asian ja on paljon helpompi valmistaa/käsitellä. Ongelmana tietenkin kiinnitys, mutta pysynee jotenkin kun kiertää sängyn ympärille napakasti ja kiinnittää tarranauhat päihin, näin se voidaan laittaa sopivan napakasti kiinni kiristää tarvittaessa. Itse olen tehnyt näin. (Kangas ei saa olla liukasta satiinia, tekokuituhöttöä tms., mieluummin paksua ja tanakkaa verhoilukangasta tms.).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840