kade

kade

Oikein kade tulee kun mies popsii näkkäriä, jonka paketissa lukee 100% täysjyväruista, 16% kuitua. Itse vedän näkkäriä jossa 7% kuitua ja ainesluettelossa 5 E-ainetta ja lisättyjä vitamiineja. Onko mitään lohtua?

1

693

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.kdfihdug

Mä ainaki tykkään gluteenittomasta näkkäristä. itseasiassa pari vuotta sitte mulla oli semmonen kokeilu, hetken aikaa sain syödä ihan normaalia ruokaa, katsottiin että nouseeko arvot... Tän kokeilun aikana söin koulus sitte tavallista näkkäriä, ja en enää tykänny ollenkaan siitä :/ ihmettelin kylllä hiukan mutta näin kävi.. arvot sitten nousi ja takas gluteenittomaan ruokavaliooon, ja taas maistu näkkäri :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      135
      1965
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      233
      924
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      149
      900
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      853
    5. 64
      841
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      38
      825
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      105
      798
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      747
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      65
      671
    10. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      571
    Aihe