Oikein kade tulee kun mies popsii näkkäriä, jonka paketissa lukee 100% täysjyväruista, 16% kuitua. Itse vedän näkkäriä jossa 7% kuitua ja ainesluettelossa 5 E-ainetta ja lisättyjä vitamiineja. Onko mitään lohtua?
kade
kade
1
484
Vastaukset
- -.kdfihdug
Mä ainaki tykkään gluteenittomasta näkkäristä. itseasiassa pari vuotta sitte mulla oli semmonen kokeilu, hetken aikaa sain syödä ihan normaalia ruokaa, katsottiin että nouseeko arvot... Tän kokeilun aikana söin koulus sitte tavallista näkkäriä, ja en enää tykänny ollenkaan siitä :/ ihmettelin kylllä hiukan mutta näin kävi.. arvot sitten nousi ja takas gluteenittomaan ruokavaliooon, ja taas maistu näkkäri :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938