Oikein kade tulee kun mies popsii näkkäriä, jonka paketissa lukee 100% täysjyväruista, 16% kuitua. Itse vedän näkkäriä jossa 7% kuitua ja ainesluettelossa 5 E-ainetta ja lisättyjä vitamiineja. Onko mitään lohtua?
Vastaukset 1
- -.kdfihdug
Mä ainaki tykkään gluteenittomasta näkkäristä. itseasiassa pari vuotta sitte mulla oli semmonen kokeilu, hetken aikaa sain syödä ihan normaalia ruokaa, katsottiin että nouseeko arvot... Tän kokeilun aikana söin koulus sitte tavallista näkkäriä, ja en enää tykänny ollenkaan siitä :/ ihmettelin kylllä hiukan mutta näin kävi.. arvot sitten nousi ja takas gluteenittomaan ruokavaliooon, ja taas maistu näkkäri :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091743Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272908- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö108661- 32591
- 88557
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61549- 32540
- 42522
- 37520