kade

kade

Oikein kade tulee kun mies popsii näkkäriä, jonka paketissa lukee 100% täysjyväruista, 16% kuitua. Itse vedän näkkäriä jossa 7% kuitua ja ainesluettelossa 5 E-ainetta ja lisättyjä vitamiineja. Onko mitään lohtua?

1

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.kdfihdug

Mä ainaki tykkään gluteenittomasta näkkäristä. itseasiassa pari vuotta sitte mulla oli semmonen kokeilu, hetken aikaa sain syödä ihan normaalia ruokaa, katsottiin että nouseeko arvot... Tän kokeilun aikana söin koulus sitte tavallista näkkäriä, ja en enää tykänny ollenkaan siitä :/ ihmettelin kylllä hiukan mutta näin kävi.. arvot sitten nousi ja takas gluteenittomaan ruokavaliooon, ja taas maistu näkkäri :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4969
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4689
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4163
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4087
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3158
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3094
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2828
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2767
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2742
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2733
    Aihe