Minkä ikäsenä

armeijaan mennään

tää on vähän tyhmä kyssä mut minkä ikäsenä armeijaan mennään? =P tuleeks sieltä kutsu vai joskus xD

9

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vessapaperia kirjekuoressa!

He lähettävät Wc-paperia kirjekuoressa 18 vuotiaana. Mieluiten hanki vapautus niin ei tartte kuluttaa aikaa tappokoulussa 6kk tai sivarissa 12kk kun voit kuluttaa paremmin aikasi ihan puolisosi kanssa, oli se mies tai nainen, vapaa-ajan merkeissä. Jos ei ole kumpaakaan, miestä eikä naista, niin voit aina keksiä itse tekemistä. Sano kavereillesi että hankkivat myös vapautuksen, niin voitte pelata yhdessä jalkapalloa, jääkiekkoa, pesäpalloa ja muita kivoja ulkopelejä, niin ja itse voi keksiä lisää. Kun näet sotahullun, laita kädet korville ja juokse kovaa poispäin ja huuda "OLEN TERVE, OLEN TERVE".

• En tiedä mitä kumman sönkötystä edellinen viesti oli, mutta armaijaan mennään yleensä n19 vuotiaina. Vapaaehtoisena voi päästä jo 17vuotiaana ja jos hakee lykkäystä, niin vaikka 25vuotiaana. Ennen 30ikävuotta kai kuitenkin.

• molotov
        everlone kirjoitti:

En tiedä mitä kumman sönkötystä edellinen viesti oli, mutta armaijaan mennään yleensä n19 vuotiaina. Vapaaehtoisena voi päästä jo 17vuotiaana ja jos hakee lykkäystä, niin vaikka 25vuotiaana. Ennen 30ikävuotta kai kuitenkin.

Ennen 18 vuotta ei nykyään pääse, koska sitä nuoremmat ovat ihmisoikeusjärjestöjen listoilla lapsisotilaita. Kutsunnat ovat sinä vuonna, jolloin mies täyttää 18. Armeijaan mennään yleensä 19-20-vuotiaana. Lykkäystä voi hakea, jos ei syystä tai toisesta voi silloin suorittaa armeijaa.

• lapsisotilaita
        everlone kirjoitti:

En tiedä mitä kumman sönkötystä edellinen viesti oli, mutta armaijaan mennään yleensä n19 vuotiaina. Vapaaehtoisena voi päästä jo 17vuotiaana ja jos hakee lykkäystä, niin vaikka 25vuotiaana. Ennen 30ikävuotta kai kuitenkin.

"Vapaaehtoisena voi päästä jo 17vuotiaana" Suomessa ei ole lapsisotilaita. Vapaaehtoisena ei voi aloittaa varusmispalvelusta alle 18-vuotiaana.

• Täys Sotahullu Idiootti

Vankila on 6kk. Lastenpyssyleikkitappamisenopettelukoulu 6kk. Siviilipalvelus. 12kk. Vapautus - Keinoja on monia.

• perse kipeeks

tosta vessapaperista. Terävät kulmat viils pallit verille.
        Mukana tuli pussilippu joka ei kelpaa ytv:n linjoissa joten se kannattaa myydä vaikka jollekkin maahanmuuttajalle.

• fgffg

itse meen 19 vuotiaana kun en päässyt heinäkuun erään

• ei kiinnostais

mut pakko mennä, tai sit vapautus leikkimällä hullua.

• leikkiä hullua

hulllunleikkiminen on pikemminkin sitä, että hypit, ryömit ja tottelet niitä, jotka uskovat olevansa oikeutettuja sinua komentamaan. Vapautuksen saat, kun olet mies, etkä suostu noudattamaan mielivaltaisia määräyksiä ja sääntöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7374
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3153
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2390
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1958
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      14
      1625
    8. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1578
    9. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18