Onko kellään kokemuksia uudesta vitarasta?
vitara 3,2 V6
10
2775
Vastaukset
- vähän liikaa
Loistava auto kaikin puolin tuo uusi malli! Olen ajanut lomareissun (1000km) kyseisellä pelillä. Kulutus on vain jotain sairasta, koska ei tahdo mennä alle kympin millään tyylillä ja 12-13 saa menemään helpostikin seka-ajossa. Mikäli kulutus ei hirvitä, niin et parempaa autoa saa tuohon rahaan.
- sgdgds
Kivikautista meininkiä joka on pakollista jenkkimarkkinoiden takia. Meillä euroopassa on onneksi reilusti valinnanvaraa niin merkkien kuin mallienkin suhteen.
- eurooppalainen meininki
sgdgds kirjoitti:
Kivikautista meininkiä joka on pakollista jenkkimarkkinoiden takia. Meillä euroopassa on onneksi reilusti valinnanvaraa niin merkkien kuin mallienkin suhteen.
Mikä on grand vitarassa niin kivikautista? Jos on tarvetta kovalle autolle niin ei siinä auto golf ja fockus ne pehmenee alle. Ja jos on kyseessä fordson guga, tiguan niin mitään heikompaa ei ole suzukissa vaan on rakenteiltaan vahvempi ja alustan toteutukseltaan eri sarjassa kuin euro koneet.vitara on maasturi ja euro koneet vaikkapa tm lehden vehkeet on ns farmari autoja ja luukki on maasturimainenmutta ei mikään niiden osa ole sitä. Vitara on maasturi.Ei sity maasturi se ero pitää ihmisten tajuta noista cittareista on muuten vittumainen imelä nimi sittari.
- sdgdgdsg
eurooppalainen meininki kirjoitti:
Mikä on grand vitarassa niin kivikautista? Jos on tarvetta kovalle autolle niin ei siinä auto golf ja fockus ne pehmenee alle. Ja jos on kyseessä fordson guga, tiguan niin mitään heikompaa ei ole suzukissa vaan on rakenteiltaan vahvempi ja alustan toteutukseltaan eri sarjassa kuin euro koneet.vitara on maasturi ja euro koneet vaikkapa tm lehden vehkeet on ns farmari autoja ja luukki on maasturimainenmutta ei mikään niiden osa ole sitä. Vitara on maasturi.Ei sity maasturi se ero pitää ihmisten tajuta noista cittareista on muuten vittumainen imelä nimi sittari.
Aika hauskaa, että Suzuki on mielestäsi ihan oikea maastoauto. Lukihäiriöön on muuten saatavissa terapiaa. Tosi rasittavaa lukea suoltamaasi kirjainmössöä.
- Lukihäiriöinen
sdgdgdsg kirjoitti:
Aika hauskaa, että Suzuki on mielestäsi ihan oikea maastoauto. Lukihäiriöön on muuten saatavissa terapiaa. Tosi rasittavaa lukea suoltamaasi kirjainmössöä.
Sain sinut siis hyvälle mielelle,ole hyvä. Ei se nyt ihan oikea maastoauto ole mutta on noita lukituksia enempi ja niiltä osin maastoauto kuin sittarit,eikö vaan? Lukihäiriö? sekö minulla on? kiitos tohtorille lausunnosta. En minä enää tässä iässä 44v viitsi koulunpenkille mennä koetan vaan ihmisenä päästä elämän läpi. Terapiaa kaipaa joku muu minua enmmän anna paikkani sinulle eikun heille. Olen pahoillani ihan aidosti että rasitin sinua.
- ovat mietteet
sgdgds kirjoitti:
kuin on nimimerkkikin.
- Kiinan keisari
ovat mietteet kirjoitti:
kuin on nimimerkkikin.
On hienoa keskustella tavallisen kansan parissa.
- Anonyymi
sdgdgdsg kirjoitti:
Mikä nimi tuo on hmmmmmmmmmm.
- käy mitenkään
Suzuki on toimiva auto ja se on hyvä asia . Auto on jämerä paketti ja neiti ihmiset moittivat sitä kolhoksi,no ei esim linja autosta kovin sievää kevyttä saa tehtyä eli valinta on aina tarkoituksen mukainen. formula on onneton asuntovaunun vesdossa. Grand vitara on jykevä auto jolla voi ajaa kaikki ajot taatusti ja 1.9 fiat dieselinä halvalla ja voima riittää kaikkeen mihin on tarevtta suomessa mutta jää niukaksi sakasan moottopritiellä mutta ketäpä kiinnostaa jos ei sitä ala ajamaan elämän työkseen. Iso kone on bensan surma harmi sillä kone on ihan hyvä mutta diesel on ehkäpä käyttöominaisuuksiltaan kuitenkin vahvempi.
- Vitara -03
Kävin koeajamassa 3.2 V6:n. Paras auto mitä Suomessa tuohon rahaan saa on Vitara 3.2 v6. Kaikki varusteet ja herkut sekä suorituskyky tiellä ja maastossa kerrassaan ylivoimainen mihin tahansa wannabe citymaasturiin verattuna. Jos kulutus hirvittää ostakaa Toyota Prius.
Kuluttaa saman verran kuin volvo v70 2.4i automaattina vaikka on painavampi peli. Pitää miettiä mihin kulutuksessa vertaa.
t. K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965