Eikö löydy Afgaanin vinttikoiran omistajia

Laura

Hei nyt kaikki kivat nuoret Afgaanin vinttikoiran omistajat jos teitä on kertokaa koiristanne oon itse ent Afgaanin omistaja afgaanini kuoli 16vuotiaana se oli uros ois kiva saada asiallisia kommentteja niistä tv Laura

4

481

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevätsipuli

..maailman ihanin afgaani-poika.. Hän saapui elämääni n.vuosi sitten, jo kolme vuotiaana. Kaikki varoittelivat, mutta päivääkään en ole päätöstäni katunut! Aivan ihana.. Oma koirani on kyllä afgaaniksi aika rauhallinen ja hiljainen, sellainen hiukan kissamainen nautiskelija. Mutta rakastaa juoksemista ja välillä kun pääsee vapaaksi.. voi sitä vauhdin hurmaa! Keväällä alamme käydä juoksuissa..
      Mikään temppukoira ei minunkaan afgaanini ole, mutta jos olisin palveluskoiran halunnut niin olisin sellaisen hommannut.. Itse ainakin olen hankintaani tosi tyytyväinen!

• nojoo

noh mul ei oo afgaanii mut oon ulkoiluttanu suun.
        2-3 vuotta kahta narttua. toinen koirista on 10 musta ja vetää kauheesti jos näkee jäniksen tai oravan.
        itse omistajakin on kaatunut kun se koira oli vetässy sitä. toinen on 6 musta valko harmaa:)))).. ihaana koira. mö ilkoilutan sitä ja mun kaveri 10 vuotiasta... ihania koiria!!!!!!

• Mie

minulla on kans pari safkaani poikaa... 1,5v. ja 2,5v..

• Sophie

Affu tyttö 1,5v ja toinen saapuu lähipäivinä =) Harrastan tyttöjen kanssa ratajuoksuja ja näyttelyitä, ja muutenkin yleistä afgaanimaista telmimistä.. Afgaani on rotuna aivan mahtava, kunhan siitä pitää huolen, niin liikunnasta rodunomaisesti, kuin turkistakin. Niin afgaanikin näyttää omistajalleen ne herkät hellyydenkaipuut ;) Afgaania en suosittelisi sellaiselle, joka ei jaksa kerätä risuja ja männynkäpyjä koiransa turkista ja jolle ei lenkkeily maistu. halit kaikille affuille :*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      181
      11472
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      79
      5605
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5212
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4282
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4122
    6. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      68
      4088
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3963
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      40
      3769
    9. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      77
      3595
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3527
    Aihe