Putaan Pulla

leipomo

Onko tietoa onko Putaan Pullalla myymälää leipomon yhteydessä? Jos on niin mikä on hintataso ja monesta moneen se on auki??

24

3800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai nou

Sieltä leipomolta justiinsa, edullista ja ennenkaikkea hyvää ja tuoretta leipää edullisemmin kuin kaupasta. Aukioloaikoja en muista, ainakin arkisin avoinna. Kantsii käydä katsomassa.

• ....

muistaakseni arkisin kahdeksasta neljään.

• on auki
        .... kirjoitti:

muistaakseni arkisin kahdeksasta neljään.

Myymälä on siis auki arkisin 8-17

• En käy enää.

vanhanaikaista

• tature1

Hienoa, kun tänne keskipohjanmaan pikkuisen LESTIJÄRVEN kuntalaisetkin saamme nauttia PUTAAN PULLAN maukkaasta viipaloidusta ruispitkosta ja pullapitkosta.
      Toivotankin PUTAAN PULLALALLE MENESTYSTÄ

• rolleytor

Surkiaa on kun pitää mennä toiselle paikkakunnalle ostaan oman kylän leipomon tuotteita. Kaikki ei pääse leipomolle asti.
      Nämä paikalliset kauppiaat ei kaikkia tuotteita piä hyllyssä putaan.

• Jartsa8

Aina tuoretta ja hyvä palvelu.

Mukava käydä asioimassa.

• Vinkkejä

Kuivaksen Leipomo Pateniemessä, edullinen ja laadukas paikka. Pankkikorttikin käypi.

• näin on

Niin kelpaa myös putaan pullassa!!!

• PuPu68

Kyllä Putaan Pullassa on jo keväällä pystyny maksamaan pankkikortilla,itse myös maksaneeni sillä.

• RRRRRehti(?)-Rekke

rusinapullalla ja maitolla maalima parannee! poies kossuvissyt! =D

• pullapoika

Myös lauantaina auki 10sta siihen asti kun tavara loppuu. Lauantaisin 10 eurolla kassillinen leipää. Ainakin oli vielä viime lauantaina.

• patongit

Samat hinnat kuin kaupassa. Pankkikortti ei kelpaa mikä on aika outoa nykyajalla. MIksei myydä tuoreita patonkeja?

• ohikulkiessani

...samaa mieltä olen,ei juurikaan kauppojen hintoihin eroa...

• rahamies1

Kyllä minä olen leipomossa pankkikortilla maksanut. Ei tietenkään pankkikortti kelpaa, jos tilillä ei ole katetta...

• näin on

Kelpaahan siellä, ota selväää!!!

• Kävijä

Oli ainakin eilen 11.2.

• pyöräilijäville

Pankkikortti siellä toimii juu, mutta onko siellä vielä "kahvilaa" eli saako kesällä kupin kahvia ja munkin pihalla nautittavaksi?

• saapiko kysyä

Ollakseen leipomon myymälä hintoja pitäisi tiputtaa roisisti. Croisantteja saa halvemmalla kaupoista kuin PPn myymälästä. Ruisleipäviipaleita olen toivonut mutta jostakin syystä asiakkaan toivomusta ei huomioida. Sinkku ei tarvitse koko ruislimppua. Vanhentuvia tuotteita myydään alennuksella. Onko se eettisesti oikein? Eikö vanhat elintarvikkeet pitäisi panna roskiin?

• Janne.N.

Putaan Pullan tuotteet on hyviä.
      Esim.ruisrouhevuoka on hyvä välipala ja pitää nälän loitolla pitkään.

• valivali3

menkää persaukiset lauantaina lastaamaan muovikassi niin täyteen leipää ku saatte mahtumaan ja kympin maksaa! ottakaa vaimo mukkaan polokemaan leipiä kassiin ni mahtuu palijo enemmän ku tiivistää!

• Vakiasiakas

Aukeaa viittä vaille, ja menee kiinni puolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe