Hei! Lennän parin viikon päästä Hki-Amsterdam-Cancun(Meksiko). Onko kokemusta Amsterdaminkentästä. Mitä pitäisi ottaa huomioon? Vaihdan konetta siellä ja minulla on n. 1,5 tuntia aikaa koneen vaihtoon.
kuka lentänyt amsterdamin kautta meksikoon
3
753
Vastaukset
- Señorita
Itsekin menossa 9.5 hki-amsterdam-mexico city Lentokentästä en tiiä, mut eiköhän se oo aika pitkälti samanlainen ku kaikkialla muualla, yleensä lentokentillä on hyvät opasteet/kuulutukset/infopisteet :)
- Seikkailu tulossa
Hei! Lennän edellisenä päivänä eli 8.5. Mukavaa reissua Sinulle !
- Jazzu555
Amsterdamin kenttä on minun lempikenttäni, juuri koneenvaihtamisen kannalta katsottuna. En ole koskaan lentänyt meksikoon mutta USA:an lennän usein ja valitsen aina lennot juuri A'damin kautta. Puolitoista tuntia riittää hyvin lähtöportin löytämiseen ja kenttä on kaikinpuolin toimiva ja selkeä. Eli nou hätä!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851837- 431449
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871222- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!46995- 59971
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20930- 51890
- 35887
- 37809