Hazardihommia

9000 CD -96

Moi vaan !
Onko tietoa olisiko vika releessä, kun ei hätävilkut toimi. Suuntavilkut toimii normaalisti,hazard-kytkimessä vilkkuu valo, kun vilkun laittaa oikealle, mutta on pimeänä kun vilkun laittaa vasemmalle.Hazard-kytkimen ollessa Off-asennossa kytkimessä palaa merkkivalo normaalisti.
Rele tietääkseni sijaitsee hanskalokeron takana, mutta onko sama rele hätävilkuille ja suuntavilkuille. Löytyykö noita muualta, kuin merkkiliikkeestä vai olisiko jopa Motonetissa.
Kiitos vastauksistanne jo etukäteen.

6

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pevi

Joo autossa on sama rele vilkulle ja hazardille.
      Vaikuttaisi, että rele on tosiaan mennyt: Hazardi kytkin antaa maita releen kontaktiin, joka on eri kuin vilkun kontaktit.

Huom rele on vaihtunut joskus vm92 jolloin se oli yksinkertaisempi, kuin uudemmissa ( vähemmän kontakteja )
      Muistaakseni alkuperäistä ( sitä uudempaa )relettä saa motonetista, on Bosch:n tekemä. Hinta oli n. 35 eur jollen ihan väärin muista. Paikka on hanskalokeron takana.

Laita email, niin lähetän kytkiksen sähköisenä.

• 9000LPT

sulla niitä kytkentä kaavioita enemmänkin. Muistaakseni joskus kyselin ilmastoinnin kaavioita?

PS. Pistätkö mullekin ainakin tuon hätävilkkureleen kytkentä kaavion, koska myös mun Saabissa hätävilkku toimii silloin tällöin.

[email protected]

• pevi
        9000LPT kirjoitti:

sulla niitä kytkentä kaavioita enemmänkin. Muistaakseni joskus kyselin ilmastoinnin kaavioita?

PS. Pistätkö mullekin ainakin tuon hätävilkkureleen kytkentä kaavion, koska myös mun Saabissa hätävilkku toimii silloin tällöin.

[email protected]

Kyllä löytyy vm 97 kaavioita. Jos jollakin on joku ongelma, niin sähköisen saa aika vaivatta heitettyä.
        On ihan kiva jos voi olla avuksi.

• 9000 CD - 96

Kiitos vastauksestasi.
        Kytkiksen voit lähettää [email protected]

Erinomaisen nopeaa toimintaa !

• pevi
        9000 CD - 96 kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi.
        Kytkiksen voit lähettää [email protected]

Erinomaisen nopeaa toimintaa !

...kunhan saan varsinaisen pöytäkoneen pystyyn. Vaihdoin nääs kovalevyn. On muuten paljon kinkkisempää hommaa kuin Saab:n korjaaminen ;)

• Anonyymi
        pevi kirjoitti:

...kunhan saan varsinaisen pöytäkoneen pystyyn. Vaihdoin nääs kovalevyn. On muuten paljon kinkkisempää hommaa kuin Saab:n korjaaminen ;)

Ei hazardimerkkivalo pidä vilkkua sillon kun on normaalit vilkut päällä,joku vika on releessä kyllä tuolloin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe