on muuttunut räkäläksi, ei mitään viihteellistä ole...miksi ei? Ettekö tiedä että nauru pidentää ikää, mutta jos teillä onkin nii..in paljon muuta asiaa, niin eihän silloin sovi hekotella:D Terv:nimim.myrskylintu
Tämä teidän palsta
12
885
Vastaukset
- onkin
sellainen juttu, että ollaan aina huuli pyöreänä, ei täällä naureta, se on kiellettyä meillä.
sinun sääennusteet.
- ne vastaa ikää
lisäävätkin. Ei täältä malta kukaan kuolla.
- osallistuin
vielä palstalla kirjoittamiseen, mutta syksyllä se tyssäsi siihen, kun tunsin olevani porukassa liikaa. Kirjoitimpa mitä hyvänsä, niin aina oli joku juttuja poistattamassa tai muuten vain "aukomassa". Ei sitä kauaa tarvitse ovea osoittaa, kun tyhmempikin tajuaa poistua. Siirryin sitten lukijoiden puolelle. Aikani kävin lukemassa palstaa joka päivä, mutta pikkuhiljaa tästäkin oli helppo irrottautua, kun jutut menivät jotenkin kummallisiksi, osin "sairaiksi". Koviakin vierotusoireita oli aluksi, mutta nykyisin poikkean täällä noin kerran kuussa - muutama minuutti riittää toteamaan että taso laskee kuin kissan häntä. Hyvää Kevättä Kaikille ja erityis lämmin halaus Teille tutuille tarinaniskijöille pitkin nettitaivasta. Kaiholla muistelen niitä aikoja, jolloin vain taivas oli rajana mielikuvituksen käytössä - jos aina sekään.. meinaan taivas ja rajana. -Symppis-
Olipa kiva nähdä Sinunkin olevan vielä liikkeellä. Meinattiin soittaa Sut kahville viikonloppuna :))) No, ehkä joku kerta sitten, kun ei ole ihan noin kiireistä aikataulua. Meillähän on se bongausreissukin tekemättä, mitä on jo suunniteltu vuosia. Onhan tässä taas Kesä tulossa, josko sitä tänä Kesänä sitten jo päästäis itse asiaan :)) Oikein Hyvää Kevään odotusta Sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille!!!
- !!!
kerbiili62 kirjoitti:
Olipa kiva nähdä Sinunkin olevan vielä liikkeellä. Meinattiin soittaa Sut kahville viikonloppuna :))) No, ehkä joku kerta sitten, kun ei ole ihan noin kiireistä aikataulua. Meillähän on se bongausreissukin tekemättä, mitä on jo suunniteltu vuosia. Onhan tässä taas Kesä tulossa, josko sitä tänä Kesänä sitten jo päästäis itse asiaan :)) Oikein Hyvää Kevään odotusta Sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille!!!
Kyllä minut vielä silloin tällöin joltain palstalta löytää, mutta harvemmin ja "alastomana" :)) Ei innosta "surinat", mutta joskus tulee näin tunnistettavastikin kirjoiteltua. Miksette soittaneet(?) - kaffe hyvässä seurassa maistuu aina. No seuraavalla kerralla ette sitten jätä "aikomiseksi", okei(?) Nyt onkin ollut bongattavaa. Huomasit varmaan ne töyhtöhyypät, kun ajelit teiltä päin. Käytiin lauantaina Oulussa päin ja nähtiin vaikkasta "ketä". Perjantaina näin ensimmäisen Västäräkin omalla pihalla. Vappuna ajattelin lähteä makkaran paistoon luontoon, jos vain ilma on hyvä ja M lähtee seuraksi - soitteli, että olisi tänne päin tulossa. Seuraan voi liittyä, jos ette ole muuta nuorekkaampaa menomestaa suunnitellut.
!!! kirjoitti:
Kyllä minut vielä silloin tällöin joltain palstalta löytää, mutta harvemmin ja "alastomana" :)) Ei innosta "surinat", mutta joskus tulee näin tunnistettavastikin kirjoiteltua. Miksette soittaneet(?) - kaffe hyvässä seurassa maistuu aina. No seuraavalla kerralla ette sitten jätä "aikomiseksi", okei(?) Nyt onkin ollut bongattavaa. Huomasit varmaan ne töyhtöhyypät, kun ajelit teiltä päin. Käytiin lauantaina Oulussa päin ja nähtiin vaikkasta "ketä". Perjantaina näin ensimmäisen Västäräkin omalla pihalla. Vappuna ajattelin lähteä makkaran paistoon luontoon, jos vain ilma on hyvä ja M lähtee seuraksi - soitteli, että olisi tänne päin tulossa. Seuraan voi liittyä, jos ette ole muuta nuorekkaampaa menomestaa suunnitellut.
suunnittelit?
!!! kirjoitti:
kiva kuulla jotain kuulumisia siltäkin suunnalta. Mie olen koittanut pääsääntöisesti pysytellä vaatteissa näillä palstoilla liikkuessa. Tosin sekin asia on vähän miten sen kukin käsittää :)) Pitää pistää korventaakse ja koittaa olla paremmalla aikaa liikkeellä. Paljon oli Töyhtöhyyppiä, Joutsenia, Kuoveja ja muutama Kurkikin pellolla, kun sinnepäin ajelin. Miulla Västäräkki vielä bongaamatta, vaikka kymmeniä lajeja olenkin jo nähnyt. Voi kun ois mukava käydä makkaran paistossa ja hyvässä seurassa vielä :)) Täytyy fundeerata asiaa perinpohjin. Melkein joka Vappu olen ollut Haapajärvellä raveissa, siitäkin on tullut eräänlainen perinne. Myös Limingan lintutorneille ois päästävä noihin aikoihin, sillä siellä on kovin vilske useinkin noihin aikoihin. Olipa kiva "nähdä" Sua :))
- samat
kerbiili62 kirjoitti:
kiva kuulla jotain kuulumisia siltäkin suunnalta. Mie olen koittanut pääsääntöisesti pysytellä vaatteissa näillä palstoilla liikkuessa. Tosin sekin asia on vähän miten sen kukin käsittää :)) Pitää pistää korventaakse ja koittaa olla paremmalla aikaa liikkeellä. Paljon oli Töyhtöhyyppiä, Joutsenia, Kuoveja ja muutama Kurkikin pellolla, kun sinnepäin ajelin. Miulla Västäräkki vielä bongaamatta, vaikka kymmeniä lajeja olenkin jo nähnyt. Voi kun ois mukava käydä makkaran paistossa ja hyvässä seurassa vielä :)) Täytyy fundeerata asiaa perinpohjin. Melkein joka Vappu olen ollut Haapajärvellä raveissa, siitäkin on tullut eräänlainen perinne. Myös Limingan lintutorneille ois päästävä noihin aikoihin, sillä siellä on kovin vilske useinkin noihin aikoihin. Olipa kiva "nähdä" Sua :))
bongatut olevan sinun listalla. Nuot Töyhtöhyypät vain pisti nauramaan, kun niitä oli koko välin tien ravissa töröttämässä. Ei näyttänyt autot häiriköivän ruokailurauhaa. Kaippa sieltä jotakin ruuaksi kelpaavaa löytyi enemmän kuin pelloilta :)) Viestitellään Vapusta muualla, ettei tule uteliaita "surisijoita" paikalle. Omalla samanhenkisellä porukalla viihtysämpää :)) P.s Mustarastas kävi viime viikolla ruokintapaikalla, mutta en ole vielä laulavan kuullut.
sullekkin "siskoseni", no nytpä se yx äkertäjä näkee, että sinä oot sinä ...ja minä oon minä...kun hän on koko talven vängännyt mulle niitä sunkin nimmareita kasapäin :)
- asialla
emmax kirjoitti:
sullekkin "siskoseni", no nytpä se yx äkertäjä näkee, että sinä oot sinä ...ja minä oon minä...kun hän on koko talven vängännyt mulle niitä sunkin nimmareita kasapäin :)
molemmissa lätinöissä. Pitääköhän paikkansa, ku kuulin, et saaresssa olis joskus kesällä esiintymässä Santapark sextetti solistinaan symbioosi. Tauoilla esiintyy (Ongelmia)orkesteri & kipeät jalat. Mahtaa olla upea poljento.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730