Mustan koiran majatalo on Dingon parhaimpia biisejä. Liikutun aina, kun kuuntelen sitä. Mistä kappale teidän mielestänne kertoo eli mikä on kappaleen tarina?
Mustan koiran majatalo
8
683
Vastaukset
- Muistuttaa tai tuo mieleen
Tunnelmillaan Freddie Mercuryn (jäähyväis-)biisiä Queenin riveissä "The Show must go on". Jotenkin niinkuin jotain lopullista mahtipohtisuudessaan. Kirotun komee biisi!
- ???
Biisi on tosiaan jollain tapaa lopullinen ja koskettava. Tunnelma hipoo sellaisia ulottuvuuksia, joita ei ennen suomimusassa olla kuultu. Tiedätkö kappaleen Laulu tulevaisuudelle? Siinäkin on sitä jotain... mahtipontinen kaipuulaulu!
- Finlandialla olevaa
??? kirjoitti:
Biisi on tosiaan jollain tapaa lopullinen ja koskettava. Tunnelma hipoo sellaisia ulottuvuuksia, joita ei ennen suomimusassa olla kuultu. Tiedätkö kappaleen Laulu tulevaisuudelle? Siinäkin on sitä jotain... mahtipontinen kaipuulaulu!
biisiä tarkotat niin totta kai. Tenhokas.
- kappale...
Iskee kyllä takuuvarmasti jokainen kerta! :)
- Acromantella
Just joo - tää on ollut aina just jotain sellaista, jota ei voi eikä kannata katua tehneensä elämässä. Vaikka sitä ei koskan olisi edes päässyt tapahtumaan.
- Lammas
Acromantellan sanat on kuin just mun omasta suusta pulpahtaneet...Mitän en kadu. Oon viiniä juova iloinen nainen, vaikkei kaikki sitä ympärilläni nää.
- Acromantella
Tämä aika on levoton... jään liekin valoon, sinä sydämeen...sielut nukkuvat vain herätäkseen uudelleen.
Muistakaa - viiniä juovat iloiset naiset - fäni
No on todella hieno biisi. Omalla tavallaan parempi kuin 80-luvun klassikot. Kypsä ja aavemainen tunnelma. Melodia, sanat ja sovitus 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181