Ja hyvä niin - se 'oikea elämä' on tuolla jossain ulkona.
Kaunis ulkoilu-ilma näkyy uusien viestien katona.
6
249
Vastaukset
- kevät***
joka herättää meidätkin!
- capt.cöpenick <
Huumaannumme lisääntyneestä valosta. Olkoonkin lähes kevättalvinen koleus niin aurinko ja valo saa mielen keveäksi. Aloituksessa tarkoitin sanoa, ettei viestejä yleensä ole monia; kellonajoista tuon näkee. Ns. sanasokeus, estää löytämästä tarkoittamiani sanoja. Kysymys on isompien riesojeni myös dysfasiasta
- pilvi*
capt.cöpenick < kirjoitti:
Huumaannumme lisääntyneestä valosta. Olkoonkin lähes kevättalvinen koleus niin aurinko ja valo saa mielen keveäksi. Aloituksessa tarkoitin sanoa, ettei viestejä yleensä ole monia; kellonajoista tuon näkee. Ns. sanasokeus, estää löytämästä tarkoittamiani sanoja. Kysymys on isompien riesojeni myös dysfasiasta
huolimatta mahd. dysfasiasta kykenet ilmaisemaan itseäsi hauskalla ja personallisella tyylilläsi. Odotellaan lämpimän kauden tuloa loppuviikolla ja nautitaan elämästä ja ulkoilusta :) Hyviä öitä teille!
- capt.cöpenick <
pilvi* kirjoitti:
huolimatta mahd. dysfasiasta kykenet ilmaisemaan itseäsi hauskalla ja personallisella tyylilläsi. Odotellaan lämpimän kauden tuloa loppuviikolla ja nautitaan elämästä ja ulkoilusta :) Hyviä öitä teille!
Sinulle pilvi* ja kaikille ystävällisille ihmisille ja etenkin jääkiekkofaneille. Kuin isompaakin juhlaa tässä odotetaan 24.4-10.5.
- Usva*
Minua häiritsee liika valoisuus. Juhannuksen tietämillä on vain kaksi hämärää vastakkain. Nyt valoisaa aikaa on jo liiaksi, jatkuu illalla miltei 22 saakka ja aamulla taas jo 05 on valoisaa. En saa unta kun on valoisaa, pidän kaihtimet alhaalla makuuhuoneessani, ovi kiinni eteiseen, siltikin herään jo 05 aikoihin. Päivän valjetessa 04 keitin aamukahvit, luin päivän lehden ja nyt kotkottelen olohuoneen sohvalla, katson toisella silmällä TV ohjelmaa. Ikäkö tätä tekee, unta ei valoisalla riitä, yöuni on katkonaista herään joka pieneen rapsahdukseen. Onko minusta tulossa yöpöllö vanhoilla päivilläni. Nautin kun olen etelässä, jossa pimeä tulee iltaisin jo 06 aikoihin, yöuni jatkuu katkeamatta aamuun saakka.
- Nimetön
Sepä se valoisuus. Yritän myötäelää heitä jotka saavat nauttia auringonpaisteesta,vaikka joudun katsomaan ulos ennenkuin voi lähteä kartsalle. Eikun naama valkoiseksi voiteesta ja kaikki paljas piiloon, muuten olen kuin paistikas, uunista otettu.Ei naurata, ei. Valoallergia. Mutta aivan vilpittömästi iloitsen teidän mukana, jotka saatte elämän voimaa auringosta. Minä olen vain varjossa tuunattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708