Kaunis ulkoilu-ilma näkyy uusien viestien katona.

Ja hyvä niin - se 'oikea elämä' on tuolla jossain ulkona.

6

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevät***

joka herättää meidätkin!

• capt.cöpenick <

Huumaannumme lisääntyneestä valosta. Olkoonkin lähes kevättalvinen koleus niin aurinko ja valo saa mielen keveäksi. Aloituksessa tarkoitin sanoa, ettei viestejä yleensä ole monia; kellonajoista tuon näkee. Ns. sanasokeus, estää löytämästä tarkoittamiani sanoja. Kysymys on isompien riesojeni myös dysfasiasta

• pilvi*
        capt.cöpenick < kirjoitti:

Huumaannumme lisääntyneestä valosta. Olkoonkin lähes kevättalvinen koleus niin aurinko ja valo saa mielen keveäksi. Aloituksessa tarkoitin sanoa, ettei viestejä yleensä ole monia; kellonajoista tuon näkee. Ns. sanasokeus, estää löytämästä tarkoittamiani sanoja. Kysymys on isompien riesojeni myös dysfasiasta

huolimatta mahd. dysfasiasta kykenet ilmaisemaan itseäsi hauskalla ja personallisella tyylilläsi. Odotellaan lämpimän kauden tuloa loppuviikolla ja nautitaan elämästä ja ulkoilusta :) Hyviä öitä teille!

• capt.cöpenick <
        pilvi* kirjoitti:

huolimatta mahd. dysfasiasta kykenet ilmaisemaan itseäsi hauskalla ja personallisella tyylilläsi. Odotellaan lämpimän kauden tuloa loppuviikolla ja nautitaan elämästä ja ulkoilusta :) Hyviä öitä teille!

Sinulle pilvi* ja kaikille ystävällisille ihmisille ja etenkin jääkiekkofaneille. Kuin isompaakin juhlaa tässä odotetaan 24.4-10.5.

• Usva*

Minua häiritsee liika valoisuus. Juhannuksen tietämillä on vain kaksi hämärää vastakkain. Nyt valoisaa aikaa on jo liiaksi, jatkuu illalla miltei 22 saakka ja aamulla taas jo 05 on valoisaa. En saa unta kun on valoisaa, pidän kaihtimet alhaalla makuuhuoneessani, ovi kiinni eteiseen, siltikin herään jo 05 aikoihin. Päivän valjetessa 04 keitin aamukahvit, luin päivän lehden ja nyt kotkottelen olohuoneen sohvalla, katson toisella silmällä TV ohjelmaa. Ikäkö tätä tekee, unta ei valoisalla riitä, yöuni on katkonaista herään joka pieneen rapsahdukseen. Onko minusta tulossa yöpöllö vanhoilla päivilläni. Nautin kun olen etelässä, jossa pimeä tulee iltaisin jo 06 aikoihin, yöuni jatkuu katkeamatta aamuun saakka.

• Nimetön

Sepä se valoisuus. Yritän myötäelää heitä jotka saavat nauttia auringonpaisteesta,vaikka joudun katsomaan ulos ennenkuin voi lähteä kartsalle. Eikun naama valkoiseksi voiteesta ja kaikki paljas piiloon, muuten olen kuin paistikas, uunista otettu.Ei naurata, ei. Valoallergia. Mutta aivan vilpittömästi iloitsen teidän mukana, jotka saatte elämän voimaa auringosta. Minä olen vain varjossa tuunattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2693
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      901
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      875
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      827
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      794
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe