Paketin lähettäminen Suomeen

123

Olisko jollain kokemusta/tietoa paketin lähettämisestä Espanjasta Suomeen? Esim. mikä olisi edullisin ja varmin vaihtoehto lähettää n. 20-30 kiloa painava paketti? Postin (Correos) kautta lähetettävät paketit ei kuulemma aina saavu perille asti...

7

7264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapas-Papa

Viidentoista vuoden aikana olen lähettänyt Espanjansta Suomeen ja muihinkin maihin postipaketteja ehkäpä 1-4 kertaa vuodessa. Kaikki lähtevä posti on osannut perille. Ja lähetä kirjattuna "con acuse de resibo", silloin menee vielä varmemmin määränpäähän. Espanjaan lähetetty posti jää sitä vastoin helposti välille, erityisesti elokuussa (tuuraajat hommissa) ja nopeasti kasvaneilla alueilla, missä rakentaminen on ollut vilkasta.

• 123

vastauksesta! Otin jotenkin heti negatiivisen asenteen tuohon postin toimintaan, kun kuulin että suuri osa ei ikinä löydä perille, mutta tosiaan varmaan tarkoittikin juuri Espanjaan päin lähetettyä postia. Kiitos vinkistä! Nyt voinkin varmaan rauhallisin mielin lähettää sen paketin :)

• 123

haluaisin vielä kysyä, että mitä suurinpiirtein maksaisi yhden paketin lähettäminen? jos painoa olisi vaikka tuo n.20 kg.

• Meikkispikku
        123 kirjoitti:

haluaisin vielä kysyä, että mitä suurinpiirtein maksaisi yhden paketin lähettäminen? jos painoa olisi vaikka tuo n.20 kg.

Postin kautta voi lähettää max 20 kg paketteja, ovat ehdottoman tarkkoja siitä painosta. Hintaa on n. 100 euroa.

• löllklkkl
        Meikkispikku kirjoitti:

Postin kautta voi lähettää max 20 kg paketteja, ovat ehdottoman tarkkoja siitä painosta. Hintaa on n. 100 euroa.

Kannattaa käyttää muita kuljetusliikkeitä, niin käy edullisemmaksi. Katsoppa ilmoituksia vaikka täältä http://www.uusifuengirola.fi/

• Talvimatkailija
        löllklkkl kirjoitti:

Kannattaa käyttää muita kuljetusliikkeitä, niin käy edullisemmaksi. Katsoppa ilmoituksia vaikka täältä http://www.uusifuengirola.fi/

Olen käyttänyt pakettikuljetuksissa T-Taxia jo 3 vuotta ja maksan pikkupaketista alle 40€, isompi 55€, toimitusaika on ollut noin reilu viikko.

• Reino789
        Talvimatkailija kirjoitti:

Olen käyttänyt pakettikuljetuksissa T-Taxia jo 3 vuotta ja maksan pikkupaketista alle 40€, isompi 55€, toimitusaika on ollut noin reilu viikko.

Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

www.viaddress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe