pitääkö ne tosiaan varata viikkoja etukäteen niinku jostain luin? kesäkuussa vierailu tuonne joten kiinnostais tietää, jos joku on ajantasalla asiasta? kiitos!
Liput Alhambraan
5
919
Vastaukset
- graná
Suosittelen varaamista, koska kesäkuussa on aika paljon turisteja liikkeellä ja saattaa liput loppua. Vaikka ei loppuisikaan, säästyy ikävältä jonotukselta kesäkuumuudessa. Liput voi kätevästi varata osoitteesta: www.alhambra.org Itse olen vieraillut Alhambrassa syyskuussa, ja silloinkin oli aika pitkä jono, joten kesällä varmasti vielä pidempi.
- ennakkoon?
Jos ja kun ne varaa tuolta sivulta niin kuinka sitten sisäänpääsy hoituu, menemmekö jonon ohitse ja kerromme että on varattu ennakkoon? :) Saako liput hakea esim edellisenä päivänä jos olemme paikan päällä jolloin varmaan pääsemme nopeammin sisälle.. ? Kiitos :D
- graná
ennakkoon? kirjoitti:
Jos ja kun ne varaa tuolta sivulta niin kuinka sitten sisäänpääsy hoituu, menemmekö jonon ohitse ja kerromme että on varattu ennakkoon? :) Saako liput hakea esim edellisenä päivänä jos olemme paikan päällä jolloin varmaan pääsemme nopeammin sisälle.. ? Kiitos :D
Jonon vierellä pyöriskelee aina oppaita/vartijoita. Kertokaa heille, että olette ostaneet liput ennakkoon, ja teidät ohjataan automaatille, josta lipun saa näyttämällä luottokortin, jolla se on ostettu. Luulisin, että voi käydä hakemassa myös edellisenä päivänä. Hauskaa matkaa :)!
- Cão de fila
granán linkistä saa lippuja opastetuille kierroksille. Oltiin viimeksi maaliskuussa Alhambrassa ja ostin liput etukäteen täältä www.alhambra-tickets.es . Kannattaa ostaa etukäteen. Olen ostanut jo liput hääpäiväksemme 26.5. ja aamun lippuja oli jäljellä enää 11 kpl. Liput saa automaatista ulos sillä kortilla, jolla ne on netissä maksanut.
- graná
Kiitos Cão de filalle selvennyksestä. Myös tuolla mainitsemallani sivulla on siis ennakkoon varattavien lippujen kohdalla linkki tuonne toiseen sivustoon... Anteeksi ristiriitaisen tiedon antamisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149