Säästä kk:n palkka 10 kk:ssa

Ilman rahan sivuun laittoa

Säästä ohjeillani kuukauden palkka 10 kk:ssa. Sinun ei tarvitse laittaa rahaa säästötilillesi tai lippaaseen. Voit joka kuukausi käyttää palkkasi kuten olet sen tähänkin saakka käyttänyt. Nyt vain tulet joka kuukausi palkallasi toimeen pari ylimääräistä päivää. Jos siis normaalisti palkkasi riittää 30-31 päiväksi, nyt tulet toimeen sillä n.33 päivää. Oletetaan, että saat palkan 1. päivä. Tammikuu -nosta tammikuun palkka 3.1.(eli tulet toimeen entisellä palkallasi pari ylimääräistä päivää) Helmikuu -nosta helmikuun palkka 6.2.(jälleen pari päivää lisää) Maaliskuu -nosta maaliskuun palkka 9.3. -nosta huhtikuun palkka 12.4. -nosta toukokuun palkka 15.5. -nosta kesäkuun palkka 18.6. -nosta heinäkuun palkka 21.7. -nosta elokuun palkka 24.8. -nosta syyskuun palkka 27.9. -nosta lokakuun palkka 30.10. Avot! Sittenhän saatkin jo marraskuun palkan seuraavana päivänä. Näin sinulla onkin yksi ylimääräinen kuukausipalkka käytössäsi.

3

2207

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimiikohan silti

jos kaikki laskut kertyvät tietylle päivämäärälle. Voihan tuota kokeilla muiden menojen kuin laskujen suhteen. Kurinalaisuutta se kuitenkin vaatii, jos raha polttelee taskussa tai pankkiltilillä. Eikun kokeilemaan ...

• lensway

Nostetaanko se palkka hyllyn päälle vai minne? Taitaa joku nyt elää 1900-luvulla...

• ole, että sinulla ei

ole tuloja ja joudut hakemaan elantosi sossusta. Eipä niissä fyrkkamäärissä juuri säästämistä tai nostamista olekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      161
      1536
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      138
      1208
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      66
      805
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      700
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      695
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      578
    Aihe