Firman pikkujoulut (lenkkijuhla)

allu-

Lyhytnovelli kertoo vartijoiden pikkujouluista. Oltiin duuniporukka lähdetty just iltavuorosta steissiltä, oli rankka ilta mutta en usko että siitä tulee vielä rankempi. No minä(köpi), santeri, korhonen ja juhoR saatiin just vuoro pulkkaan ja lähdettiin vetää santun kämpille pohjia tulevaa firman pikkujouluja varten. Kiskottiin siinä keppanaa ja juteltiin siinä miehekkäitä. No juho keksi kuningasidean ja pistettiin sauna lämpee, Olin vähän hermostunut kun tiesin että nämä jätkät on kovia ja tosimiehiä. No kun santtu huusi että saunaa pojat kun me muut oltiin nortilla, niin menin nopsaa toiletin puolelle ja pistin hermona oven lukkoon. Olen aina ollut vähän epävarma peniksestäni ja päätin et jos vähän vatkaisi nakkia ennenkuin sinne löylyihin mennään ettei ihan nysältä muitten silmistä näytä. No hieroin penistäni ja yritin miettiä tyttöystävääni, no sain pikkasen painetta letkuun ja painuin saunaan. Siellä oli kundit jo ylälauteella istumassa, olin sika hermona penikseni koosta. Siellä istuttiin tovi ja otettiin kaljaa, kun olin nousemassa niin yhtäkkiä korhonenkin nousi ja penikseni vahingossa hipasi hänen reittään. Säpsähdin ja menin äkkiä kylmään suihkuun, koska tunsin paineen kasvavan mulkussani. No olin suihkussa ja yritin koota ajatuksiani kunnes yhtäkkiä santeri ilmestyi taakseni ja otti peniksestäni kiinni samalla suuden niskaani. En pystynyt muuta tehdä kuin laittaa silmät kiinni ja nauttia tilanteesta, käännyin ja katsoin santtua silmiin ja suutelin häntä ja yhtäkkiä siinä olikin muut pojat vieressä kanki pystyssä katsomassa meidän intiimiä hetkeä. Juho kouraisi pakarastani ja sanoi että haluaa nussia minua, olin heti myyty. Juho otti axel pullon ja kaatoi pesuainetta pakaroitteni väliin ja hetkessä juhon erektio kyrpä työntyi sisääni ja naimme. En voinut muuta kuin olla ekstaasissa, ennenkuin juho tuli hän otti ulos ja pyysi minua menemään polvilleni ja otin siltä istumalta samantien suihin. En huomannut edes saippuan katkeraa makua kun sain maistaa juhon paksua kermanvalkoista spermaa, muut jätkät runkkasi ja voihki meidän takana. He myös tulivat päälleni, en voi muuta sanoa kun kerran saa patukkaa niin ei se piirakka enään maistu. Risui ja ruusui tarinasta. P.s tuosta tarinasta on 60%prosenttia totta.

4

10638

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyffy hyy

Ettekäi öle liikaa kättöny viimeisiää jöpe ruonansuu efektei! missä on käks pölisii jä ajää jöpä rösvöi täkää yhy. yhyy. väi mitä värtiöliikkeen pörykkää lienee! hymmer äytö jä kaikki yffyy yyy

• -allu

Tarina pohjautuu oikeaan tarinaan, jätin vaan mainistsematta firman nimen koska kyseessä on suuri vartiointifirma

• kund-81
        -allu kirjoitti:

Tarina pohjautuu oikeaan tarinaan, jätin vaan mainistsematta firman nimen koska kyseessä on suuri vartiointifirma

Oikein hyvä juttu

• aivan paras

Repesin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1324
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1221
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1195
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      947
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      82
      832
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      781
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      122
      577
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe