Firman pikkujoulut (lenkkijuhla)

allu-

Lyhytnovelli kertoo vartijoiden pikkujouluista. Oltiin duuniporukka lähdetty just iltavuorosta steissiltä, oli rankka ilta mutta en usko että siitä tulee vielä rankempi. No minä(köpi), santeri, korhonen ja juhoR saatiin just vuoro pulkkaan ja lähdettiin vetää santun kämpille pohjia tulevaa firman pikkujouluja varten. Kiskottiin siinä keppanaa ja juteltiin siinä miehekkäitä. No juho keksi kuningasidean ja pistettiin sauna lämpee, Olin vähän hermostunut kun tiesin että nämä jätkät on kovia ja tosimiehiä. No kun santtu huusi että saunaa pojat kun me muut oltiin nortilla, niin menin nopsaa toiletin puolelle ja pistin hermona oven lukkoon. Olen aina ollut vähän epävarma peniksestäni ja päätin et jos vähän vatkaisi nakkia ennenkuin sinne löylyihin mennään ettei ihan nysältä muitten silmistä näytä. No hieroin penistäni ja yritin miettiä tyttöystävääni, no sain pikkasen painetta letkuun ja painuin saunaan. Siellä oli kundit jo ylälauteella istumassa, olin sika hermona penikseni koosta. Siellä istuttiin tovi ja otettiin kaljaa, kun olin nousemassa niin yhtäkkiä korhonenkin nousi ja penikseni vahingossa hipasi hänen reittään. Säpsähdin ja menin äkkiä kylmään suihkuun, koska tunsin paineen kasvavan mulkussani. No olin suihkussa ja yritin koota ajatuksiani kunnes yhtäkkiä santeri ilmestyi taakseni ja otti peniksestäni kiinni samalla suuden niskaani. En pystynyt muuta tehdä kuin laittaa silmät kiinni ja nauttia tilanteesta, käännyin ja katsoin santtua silmiin ja suutelin häntä ja yhtäkkiä siinä olikin muut pojat vieressä kanki pystyssä katsomassa meidän intiimiä hetkeä. Juho kouraisi pakarastani ja sanoi että haluaa nussia minua, olin heti myyty. Juho otti axel pullon ja kaatoi pesuainetta pakaroitteni väliin ja hetkessä juhon erektio kyrpä työntyi sisääni ja naimme. En voinut muuta kuin olla ekstaasissa, ennenkuin juho tuli hän otti ulos ja pyysi minua menemään polvilleni ja otin siltä istumalta samantien suihin. En huomannut edes saippuan katkeraa makua kun sain maistaa juhon paksua kermanvalkoista spermaa, muut jätkät runkkasi ja voihki meidän takana. He myös tulivat päälleni, en voi muuta sanoa kun kerran saa patukkaa niin ei se piirakka enään maistu. Risui ja ruusui tarinasta. P.s tuosta tarinasta on 60%prosenttia totta.

4

10100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyffy hyy

      Ettekäi öle liikaa kättöny viimeisiää jöpe ruonansuu efektei! missä on käks pölisii jä ajää jöpä rösvöi täkää yhy. yhyy. väi mitä värtiöliikkeen pörykkää lienee! hymmer äytö jä kaikki yffyy yyy

      • -allu

        Tarina pohjautuu oikeaan tarinaan, jätin vaan mainistsematta firman nimen koska kyseessä on suuri vartiointifirma


      • kund-81
        -allu kirjoitti:

        Tarina pohjautuu oikeaan tarinaan, jätin vaan mainistsematta firman nimen koska kyseessä on suuri vartiointifirma

        Oikein hyvä juttu


    • aivan paras

      Repesin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe