Elikkäs kuinka kauan olette joutuneet liottamaan juurakoita ennenkuin uppoavat? Mulla ollut nyt 3 päivää ja vieläkin kelluu vaan iloisesti.
moorapuun liotus
5
521
Vastaukset
- on pitkä
Isoon mangorovekantoon meni 3kk. Ohuisiin oksiin on mennyt pari viikkoa. Kannattaa laitaa jotain kiveä tms. painoksi niin vettyy nopeampaa.
- paulas-
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
- -Rihma-
paulas- kirjoitti:
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
Kannattaa liotella, niin ei tuu ongelmia. :)
- fish KING
paulas- kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
- paulas-
fish KING kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
18.4 laitoin vedet ja hiekat sekä API:n Stress Coat ja Stress Zyme aineita. 25.4 uusi annos Stress Zymeä ja viimeinen lisäys olisi sitten näillä näkymin 2.5. Laitoin kannon isoon saaviin ja saa vettyä sielä ihan rauhaksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2323394- 602955
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I262527Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182492Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve782021Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851879Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191845Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911692Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691043