Elikkäs kuinka kauan olette joutuneet liottamaan juurakoita ennenkuin uppoavat? Mulla ollut nyt 3 päivää ja vieläkin kelluu vaan iloisesti.
moorapuun liotus
5
565
Vastaukset
- on pitkä
Isoon mangorovekantoon meni 3kk. Ohuisiin oksiin on mennyt pari viikkoa. Kannattaa laitaa jotain kiveä tms. painoksi niin vettyy nopeampaa.
- paulas-
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
- -Rihma-
paulas- kirjoitti:
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
Kannattaa liotella, niin ei tuu ongelmia. :)
- fish KING
paulas- kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
- paulas-
fish KING kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
18.4 laitoin vedet ja hiekat sekä API:n Stress Coat ja Stress Zyme aineita. 25.4 uusi annos Stress Zymeä ja viimeinen lisäys olisi sitten näillä näkymin 2.5. Laitoin kannon isoon saaviin ja saa vettyä sielä ihan rauhaksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637