Elikkäs kuinka kauan olette joutuneet liottamaan juurakoita ennenkuin uppoavat? Mulla ollut nyt 3 päivää ja vieläkin kelluu vaan iloisesti.
moorapuun liotus
5
484
Vastaukset
- on pitkä
Isoon mangorovekantoon meni 3kk. Ohuisiin oksiin on mennyt pari viikkoa. Kannattaa laitaa jotain kiveä tms. painoksi niin vettyy nopeampaa.
- paulas-
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
- -Rihma-
paulas- kirjoitti:
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
Kannattaa liotella, niin ei tuu ongelmia. :)
- fish KING
paulas- kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
- paulas-
fish KING kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
18.4 laitoin vedet ja hiekat sekä API:n Stress Coat ja Stress Zyme aineita. 25.4 uusi annos Stress Zymeä ja viimeinen lisäys olisi sitten näillä näkymin 2.5. Laitoin kannon isoon saaviin ja saa vettyä sielä ihan rauhaksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112463- 1721645
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241390
- 1211295
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721219Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91211- 761202
- 35976