Elikkäs kuinka kauan olette joutuneet liottamaan juurakoita ennenkuin uppoavat? Mulla ollut nyt 3 päivää ja vieläkin kelluu vaan iloisesti.
moorapuun liotus
5
553
Vastaukset
- on pitkä
Isoon mangorovekantoon meni 3kk. Ohuisiin oksiin on mennyt pari viikkoa. Kannattaa laitaa jotain kiveä tms. painoksi niin vettyy nopeampaa.
- paulas-
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
- -Rihma-
paulas- kirjoitti:
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
Kannattaa liotella, niin ei tuu ongelmia. :)
- fish KING
paulas- kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
- paulas-
fish KING kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
18.4 laitoin vedet ja hiekat sekä API:n Stress Coat ja Stress Zyme aineita. 25.4 uusi annos Stress Zymeä ja viimeinen lisäys olisi sitten näillä näkymin 2.5. Laitoin kannon isoon saaviin ja saa vettyä sielä ihan rauhaksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941216Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne113791Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613