Elikkäs kuinka kauan olette joutuneet liottamaan juurakoita ennenkuin uppoavat? Mulla ollut nyt 3 päivää ja vieläkin kelluu vaan iloisesti.
moorapuun liotus
5
517
Vastaukset
- on pitkä
Isoon mangorovekantoon meni 3kk. Ohuisiin oksiin on mennyt pari viikkoa. Kannattaa laitaa jotain kiveä tms. painoksi niin vettyy nopeampaa.
- paulas-
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
- -Rihma-
paulas- kirjoitti:
ai siihen menee niin kauan, minä niin haaveilin että saisin kannon parin viikon päästä akvaarioon kun tulee kalat :D
Kannattaa liotella, niin ei tuu ongelmia. :)
- fish KING
paulas- kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
- paulas-
fish KING kirjoitti:
... ja millä aineilla? Muista että ennen nitriitti piikin toteamista ja nitraatin poistamista vettä vaihtamalla EI akvaarioon saa tuoda yhtäkään kalaa!! Laita kanto tosiaan kiven alle uppeluksiin, kyllä se siitä pikku hiljaa vettyy...
18.4 laitoin vedet ja hiekat sekä API:n Stress Coat ja Stress Zyme aineita. 25.4 uusi annos Stress Zymeä ja viimeinen lisäys olisi sitten näillä näkymin 2.5. Laitoin kannon isoon saaviin ja saa vettyä sielä ihan rauhaksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2305784Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394648KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104256Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123011Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1172955Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732433Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212386Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891648- 461619
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231276