Että jokin Cadillacin malli olisi ollut valkoihoisten tekemä . ja se olisi ollut jotenkin tarralla ilmaistu .
Onko legendaa ?
3
1595
Vastaukset
- legendoja
kuin että joku A**i olisi länsimaalaisen kokoonpanema.
- vai ei?
Olipa aloittajan kysymys humoristinen provo tai ei, kerrottakoon että 80-90-lukujen vaihteessa näin työni puolesta joitakin uusia isoja Caddyjä joiden takatuuletusruudussa oli UAW:n "allekirjoittama" tarra joka kertoi auton olevan "built in Texas by Texans". Tämä pieni tarranpalanen oli joissakin piireissä koettu rasistisena viittauksena vaikka tuskin Texaskaan täysin valkoinen on...No, niin tai näin tuo tarra itsessään ei ole legendaa, ehkä pikemminkin sen tulkinta.
- German car
Tämä oli se juttu . Elikkä muistin että tarra oli siis taka sivu ikkunassa mutta en sitä että mitä siinä luki .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2132863Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2081259Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161231Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3441124- 1111033
- 87991
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa401984- 66904
- 46894
- 53881