Että jokin Cadillacin malli olisi ollut valkoihoisten tekemä . ja se olisi ollut jotenkin tarralla ilmaistu .
Onko legendaa ?
3
1600
Vastaukset
- legendoja
kuin että joku A**i olisi länsimaalaisen kokoonpanema.
- vai ei?
Olipa aloittajan kysymys humoristinen provo tai ei, kerrottakoon että 80-90-lukujen vaihteessa näin työni puolesta joitakin uusia isoja Caddyjä joiden takatuuletusruudussa oli UAW:n "allekirjoittama" tarra joka kertoi auton olevan "built in Texas by Texans". Tämä pieni tarranpalanen oli joissakin piireissä koettu rasistisena viittauksena vaikka tuskin Texaskaan täysin valkoinen on...No, niin tai näin tuo tarra itsessään ei ole legendaa, ehkä pikemminkin sen tulkinta.
- German car
Tämä oli se juttu . Elikkä muistin että tarra oli siis taka sivu ikkunassa mutta en sitä että mitä siinä luki .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838