Hei! Koska nämä kasvit voi siirtää avoimelle parvekkeelle kasvamaan? - kasvihuonetomaatti - kirsikkatomaatti (tiny tim) - kirsikkatomaatti (balcony yellow) - ananaskirsikka Millaista lämpötilaa kestävät öisin?
Tomaatti, kirsikkatomaatti ja ananaskirsikka
4
1236
Vastaukset
Taimivaiheessa tomaatille on eduksi, jos se on yöt viileässä. Silloin kukka-aiheita muodostuu runsaasti, eli tulee suurempi sato. Tämä koskee lähinnä aivan pieniä taimia ja viileä tarkoittaa n. 10 astetta. Tomaatit ja ananaskirsikka eivät kestä pakkasta, mutta lähelle nollaa lämpö voi laskea niiden kärsimättä. Parasta olisi, jos alin lämpötila ei menisi paljon alle 10 asteen. Huom! Parvekkeella voi päivällä olla myös liian kuumaa! Lähellä 40 astetta olevat lämpötilat ovat varsinkin kukinnan alettua haitaksi. (alentavat satoa ja aiheuttavat vikoja hedelmiin)
- oikea aika
lasittamattomalla parvekkeella olla vasta kesäkuussa.
- tietoa
oikea aika kirjoitti:
lasittamattomalla parvekkeella olla vasta kesäkuussa.
minkälaiset lehdet ananaskirsikalla on. omallani on tomaatin kaltaiset lehdet ja alapuoli muuttuu punertavaksi ja hieman violetiksi. onko tämä ihan eri kasvi, kun ananaskirsikka kuvat mitä olen netistä löytänyt on erilaisia. niillä on tomaattia vaaleammat lehdet ja isommat plus ne kasvaa eril tavalla
- sitä tiedä,
tietoa kirjoitti:
minkälaiset lehdet ananaskirsikalla on. omallani on tomaatin kaltaiset lehdet ja alapuoli muuttuu punertavaksi ja hieman violetiksi. onko tämä ihan eri kasvi, kun ananaskirsikka kuvat mitä olen netistä löytänyt on erilaisia. niillä on tomaattia vaaleammat lehdet ja isommat plus ne kasvaa eril tavalla
mutta voin silti auttaa:
Puutarha.net
Ole hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203038EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta114699