Termos. En tiedä menikö edes oikeaan paikkaan mutta ongelmani on semmoinen että, subtv:n katselu netistä ei toimi, eikä myöskään yle areenan katselu toimi. Subtv herjaa jotain windowsmediaplayerista en voi edes avata windowsmediaplayerin ikkunaan katsoakseni ohjlemaa... Miten vois laittaa tuon playerin uudestaan jotta saisin taas areenan näkyviiiiin
windowsmedia error
4
762
Vastaukset
- fdsafdsawwwwwwwwww
mitähän se "jotain" herja lienee, sitä ei moni tiedä jos et kerro. veikkaanpa kuitenkin että herjaa media playerin olevan vanhaa versiota ja kehottaa päivittämään uuteen?
- dsssasasa
Ei vain soita videoita tai lähde streamaamaan.. Ilmoittaa että valmis, mutta mitään lähde päälle. Toisin sanoen ei tule ollenkaan, että lähdetään puskuroimaan.. Olen kokeillut asentaa microsoftin download sivulta windowsin media player 11 uudelleen, mutta ilmoittaa että ei tue. kokeillu olen molempia 64x ja 84x?? mutta samaa ilmoittaa... minulla on kyllä vistassani win med player 11 mutta se ei jostain syystä toimi... toimi vielä kuukausi sitten...
- WMP
Sama ongelma mullaki! Liittyneekö internet explorer 8:n asentamiseen. Sen jälkeen en saanut pyörimään arkiston, subin ja mtv:n videoita.
WMP ladattu uusiksi, flash on asennettu, palomuuri ei estä, erroria ilmottaa :(- error loppui
itselläni ei Wmp 11 lähtenyt puskuroimaan ja toistamaan mitään ohjelmaa,musiikkia.
Ei onnistunut edes uudelleen asennus.
Asensin windowsmedia player classic ohjelman,niin Wmp 11 lähti toimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396