Mitä animea vihaat?

Quantanamo

Mitä animea vihaat ja miksi. Itse vihaan Battle B-Damania sen järjettömyyden takia ja Tokio Mew Mewiä sen ällöttävyyden takia.

18

1022

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diabounnd

se on vain niin ällöttävän imelää... hankin sen mangana kun aloitin mangojen keräilyn ja katsoin vielä animenkin, mutta nytten monta parempaa sarjaa lukeneena ja katsoneena voin vain todeta, että: YÖK ja sitten toinen mitä inhoan ei varsinaisesti ole anime vaan sen hahmo. yugioh animen Miho nimittäin. se ärsyttää itseäni todella paljon sillä, mielestäni yugioh manga on aivan loistava eikä siinä mainita mihosta kuin vain hiukan, toisin kuin animessa jossa siitä on tehty yksi päähenkilöistä. loppujen lopuksi en kärsinyt kuin katsoa jotain kymmenkunta jaksoa, kunnes alkoi yököttää kerrassaan niin paljon k.o. henkilön bimbous...

• dfsfa

Battle Bdaman, Digimon, Pokemon, Naruto ja Dragon Ball.. Ja YuGiOh sun muut paskat. -_-

• anniina10

mä vihaan digimonia koska siinä on tyhmii asioita. Miltä kanavalta tulee tokio mew mew?

• telkkarista

vaan netistä. mikäli jos viitsit edes mokomaa hölmöä sarjaa katsona niin löydät sen englanniksi vaikkapa youtubesta, veohista taikka vaikkapa narutowirestä.

• anniina
        telkkarista kirjoitti:

vaan netistä. mikäli jos viitsit edes mokomaa hölmöä sarjaa katsona niin löydät sen englanniksi vaikkapa youtubesta, veohista taikka vaikkapa narutowirestä.

OK. Kiitti kun kerroit!

• YaoiYurifangirl

Niitä on niin monia etten jaksa edes luetella!

• kauheekauheekauhee

no niin siis. anime jota todella vihasin oli genbun galeidoscope. se on luistelu anime. voitte kyllä arvata mitä siitä tulee kun asiasta tietämättömät tekevät tuollaisesta animen. olen luistellut kahdeksan vuotta ja genbun galeidoscope oli juuri sen takia niin järkyttävää katsottavaa. heti huomasi että "hei!!ei tuolla tavalla ole mahdollista hypätä!! mahdoton asento toeuttaa liussa!!!olet olympia luistelija!! et voi tehdä noin surkeaa piruettia", ja kihisin kiukusta. no mutta. se on anime. ei voi mitään.

• Yuji94

Naruto shippuden. Naruto sarja oli vielä ihan hyvä, ja mangakin on hyvä, mutta shippudenissa juoni ei etene mihinkään ja aina taistellaan loputtoasti ja samanlaisia taisteluita, sarjassa ei ole enää mitään uuttaa ja mielenkiintoista, mangassa jätetään turhat taistelut pois ja keskitytään kunnolliseen juoneen.

• konakona

Naruton lisäksi Tokyo Mew Mew oli kyllä ihan järkyttävää skeidaa.

• se oli ensimmäinen manga mitä olen ikinä lukenut ja menetteli vielä mangana, mutta animena en voinut katsoa kuin ekan jakson, ja senki vaivoin...

• Dragonballin

versiot, samoin Yu-Gi-Oh!. Hahamot ovat niin naurettavan näköisiä, että ei niitä selvin päin katso.

• qdwegft

Mutta Tokyo Mew Mew, Digi Charat ym. nekomimi-pelleily menee minulta ohi ja lähinnä ärsyttää. :/ En tykännyt myöskään mm. Rurouni Kenshinin tv-sarjasta, OVA:a rakastin.

• The_Evil_Of_Silence

Scifi-tyyliset en pidä niistä ollenkaan, koska en ole kiinnostunut scifeistä kovin paljon (lukuu ottamatta Project A-ko) ja aikuismainen tarinat kyllästyttää. Ja saman tien Fruit Basket! Kun lainasin kirjastossa DVD:nä, tuntui erittäin tylsistyttävältä katsellakseen tätä sarjaa!

Suosikkini ovat enemmän fantasia, seikkailu, taikatytöt ja komedia.

;D

• Mirvukka

Tai noh en vihaa mut musta Fruits Basket on tylsä. Mut mä tykkään aika paljo Lovely Complexista.

• Haji

Mä inhoan nykyään tota pokemonia.
      Sen eka ja toka tuotantokausi oli vielä silloin aikoinaan ihan kohtuullista lasten animea, mut sitten se vaan alkoi toistaa itteensä koko ajan.
      Siinä lässytettii melkein ihan kaiken aikaa sen Ashin ja pikachun "suurenmoisesta ystävyydestä", Brock ihastu jokaseen vastaan tulevaan tyttöön ja Mistyn piti aina ottaa siinä kohtaa sen korvista kiinni ja rakettiryhmä yritti AINA napata pikachun ja aina ne epäonnistu. Joka jaksos aina sama kaava jota vaan toistetaan vielä tänäkin päivänä. Sarja ei oo vieläkään loppunu vaan se jatkuu jatkumistaan. Mutta onneks ei tällä hetkellä tule telkkarista, ettei tarvi huolehtia että kukaan perheen nuorimmista kattois sitä ja mädännyttäis aivonsa sillä.

• ms valentine

nojoo, onhan toi totta et toistaa itteään jne, jne, mut se onki vähän nuoremmille tarkotettu ja ite tykkäsin lapsena, joten antaa sitten muidenki lasten vaan rauhassa mädäntyä...

• classi
        ms valentine kirjoitti:

nojoo, onhan toi totta et toistaa itteään jne, jne, mut se onki vähän nuoremmille tarkotettu ja ite tykkäsin lapsena, joten antaa sitten muidenki lasten vaan rauhassa mädäntyä...

Vihaan enemmän näitä ärsyttäviä pentuja, jotka alkaa katsomaan animea tän pari vuotta sitten alkaneen buumin takia.

• Vihaan Lucky*Staria

Lucky Star on ällöttävä, kun siinä keskitytään koko ajan siihen Konatan ja Kagamin kehittyvään romanssiin. Loppupäässä koko sarja on sitä niiden jatkuvaa kielisuutelua, kuhertelua ja rakastelua joka paikassa. Ja muuten olis ollu niin hyvä sarja, mutta kun noiden kahden romanssiin keskitytään ihan liikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1417
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1063
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      353
      983
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50