Mitä animea vihaat?

Quantanamo

Mitä animea vihaat ja miksi. Itse vihaan Battle B-Damania sen järjettömyyden takia ja Tokio Mew Mewiä sen ällöttävyyden takia.

18

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diabounnd

      se on vain niin ällöttävän imelää... hankin sen mangana kun aloitin mangojen keräilyn ja katsoin vielä animenkin, mutta nytten monta parempaa sarjaa lukeneena ja katsoneena voin vain todeta, että: YÖK ja sitten toinen mitä inhoan ei varsinaisesti ole anime vaan sen hahmo. yugioh animen Miho nimittäin. se ärsyttää itseäni todella paljon sillä, mielestäni yugioh manga on aivan loistava eikä siinä mainita mihosta kuin vain hiukan, toisin kuin animessa jossa siitä on tehty yksi päähenkilöistä. loppujen lopuksi en kärsinyt kuin katsoa jotain kymmenkunta jaksoa, kunnes alkoi yököttää kerrassaan niin paljon k.o. henkilön bimbous...

      • dfsfa

        Battle Bdaman, Digimon, Pokemon, Naruto ja Dragon Ball.. Ja YuGiOh sun muut paskat. -_-


    • anniina10

      mä vihaan digimonia koska siinä on tyhmii asioita. Miltä kanavalta tulee tokio mew mew?

      • telkkarista

        vaan netistä. mikäli jos viitsit edes mokomaa hölmöä sarjaa katsona niin löydät sen englanniksi vaikkapa youtubesta, veohista taikka vaikkapa narutowirestä.


      • anniina
        telkkarista kirjoitti:

        vaan netistä. mikäli jos viitsit edes mokomaa hölmöä sarjaa katsona niin löydät sen englanniksi vaikkapa youtubesta, veohista taikka vaikkapa narutowirestä.

        OK. Kiitti kun kerroit!


    • YaoiYurifangirl

      Niitä on niin monia etten jaksa edes luetella!

      • kauheekauheekauhee

        no niin siis. anime jota todella vihasin oli genbun galeidoscope. se on luistelu anime. voitte kyllä arvata mitä siitä tulee kun asiasta tietämättömät tekevät tuollaisesta animen. olen luistellut kahdeksan vuotta ja genbun galeidoscope oli juuri sen takia niin järkyttävää katsottavaa. heti huomasi että "hei!!ei tuolla tavalla ole mahdollista hypätä!! mahdoton asento toeuttaa liussa!!!olet olympia luistelija!! et voi tehdä noin surkeaa piruettia", ja kihisin kiukusta. no mutta. se on anime. ei voi mitään.


    • Yuji94

      Naruto shippuden. Naruto sarja oli vielä ihan hyvä, ja mangakin on hyvä, mutta shippudenissa juoni ei etene mihinkään ja aina taistellaan loputtoasti ja samanlaisia taisteluita, sarjassa ei ole enää mitään uuttaa ja mielenkiintoista, mangassa jätetään turhat taistelut pois ja keskitytään kunnolliseen juoneen.

    • konakona

      Naruton lisäksi Tokyo Mew Mew oli kyllä ihan järkyttävää skeidaa.

    • se oli ensimmäinen manga mitä olen ikinä lukenut ja menetteli vielä mangana, mutta animena en voinut katsoa kuin ekan jakson, ja senki vaivoin...

    • Dragonballin

      versiot, samoin Yu-Gi-Oh!. Hahamot ovat niin naurettavan näköisiä, että ei niitä selvin päin katso.

    • qdwegft

      Mutta Tokyo Mew Mew, Digi Charat ym. nekomimi-pelleily menee minulta ohi ja lähinnä ärsyttää. :/ En tykännyt myöskään mm. Rurouni Kenshinin tv-sarjasta, OVA:a rakastin.

    • The_Evil_Of_Silence

      Scifi-tyyliset en pidä niistä ollenkaan, koska en ole kiinnostunut scifeistä kovin paljon (lukuu ottamatta Project A-ko) ja aikuismainen tarinat kyllästyttää. Ja saman tien Fruit Basket! Kun lainasin kirjastossa DVD:nä, tuntui erittäin tylsistyttävältä katsellakseen tätä sarjaa!

      Suosikkini ovat enemmän fantasia, seikkailu, taikatytöt ja komedia.

      ;D

      • Mirvukka

        Tai noh en vihaa mut musta Fruits Basket on tylsä. Mut mä tykkään aika paljo Lovely Complexista.


    • Haji

      Mä inhoan nykyään tota pokemonia.
      Sen eka ja toka tuotantokausi oli vielä silloin aikoinaan ihan kohtuullista lasten animea, mut sitten se vaan alkoi toistaa itteensä koko ajan.
      Siinä lässytettii melkein ihan kaiken aikaa sen Ashin ja pikachun "suurenmoisesta ystävyydestä", Brock ihastu jokaseen vastaan tulevaan tyttöön ja Mistyn piti aina ottaa siinä kohtaa sen korvista kiinni ja rakettiryhmä yritti AINA napata pikachun ja aina ne epäonnistu. Joka jaksos aina sama kaava jota vaan toistetaan vielä tänäkin päivänä. Sarja ei oo vieläkään loppunu vaan se jatkuu jatkumistaan. Mutta onneks ei tällä hetkellä tule telkkarista, ettei tarvi huolehtia että kukaan perheen nuorimmista kattois sitä ja mädännyttäis aivonsa sillä.

      • ms valentine

        nojoo, onhan toi totta et toistaa itteään jne, jne, mut se onki vähän nuoremmille tarkotettu ja ite tykkäsin lapsena, joten antaa sitten muidenki lasten vaan rauhassa mädäntyä...


      • classi
        ms valentine kirjoitti:

        nojoo, onhan toi totta et toistaa itteään jne, jne, mut se onki vähän nuoremmille tarkotettu ja ite tykkäsin lapsena, joten antaa sitten muidenki lasten vaan rauhassa mädäntyä...

        Vihaan enemmän näitä ärsyttäviä pentuja, jotka alkaa katsomaan animea tän pari vuotta sitten alkaneen buumin takia.


    • Vihaan Lucky*Staria

      Lucky Star on ällöttävä, kun siinä keskitytään koko ajan siihen Konatan ja Kagamin kehittyvään romanssiin. Loppupäässä koko sarja on sitä niiden jatkuvaa kielisuutelua, kuhertelua ja rakastelua joka paikassa. Ja muuten olis ollu niin hyvä sarja, mutta kun noiden kahden romanssiin keskitytään ihan liikaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe