ja pesää saanut nopeaan tahtiin uudistettua. Myös Haarahaukka konnakotkad pesällä on vissiin jo aloittanut hautomisen? =) http://www.eenet.ee/EENet/
Komea on Mustahaikara
28
1417
Vastaukset
Luonnon ihmetöitä. Värit upeita. En ole ennen nähnyt näin läheltä enkä livenä. Kiitti sulle kun mahdollistit näiden seuraamisen tuomalla linkin tänne:))
- Myy-Pikkuinen
yks juttu onnistui? ;)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
yks juttu onnistui? ;)
piakkoin:)) Sitten kiljun J:ltä alkavan sanan yhessä Mimmin kanssa. Harjoittelimme sunnuntai-iltana kun Pirkko Mannola pääsi jatkoon. Minä kiljuin ja Mimmi kiljui jo pomppi.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
yks juttu onnistui? ;)
Jiihuu;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
umalehtinen kirjoitti:
Jiihuu;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
!!!!!!!!!!!! =)))
- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
piakkoin:)) Sitten kiljun J:ltä alkavan sanan yhessä Mimmin kanssa. Harjoittelimme sunnuntai-iltana kun Pirkko Mannola pääsi jatkoon. Minä kiljuin ja Mimmi kiljui jo pomppi.
näyttää siltä, että veteraanit äänestävät porukalla Pirkolle voittoa:))) No, hyvä ikärasistit saavat nenälleen. Satusetä joutaisi jo kuitenkin lähtemään, vaikka suosikkina häntä aluksi pidinkin. Kehuu niin kovasti suomalaisia ja moni menee lankaan.
Pukeli 1 kirjoitti:
näyttää siltä, että veteraanit äänestävät porukalla Pirkolle voittoa:))) No, hyvä ikärasistit saavat nenälleen. Satusetä joutaisi jo kuitenkin lähtemään, vaikka suosikkina häntä aluksi pidinkin. Kehuu niin kovasti suomalaisia ja moni menee lankaan.
perusteellisen positiivinen ihminen joka säihkyy iästään huolimatta. On mun ehdoton suosikkini;) Mutta ei taida voittaa kisaa:-(
- Pukeli 1
kerroit suomalaisen nimen konnakotkalle. Sanakirja ei löytänyt vastausta. Minusta muuten näyttää, että konnakotka hautoo selällään:))))
- Myy-Pikkuinen
lintu näköjään! =) En tiedä mitä tuo konnakotkad on suomeksi mutta nuo linnut jotka siin pesässä on, niin 99% varmuudella on Haarahaukkoja. Mut toki sitä voi kuka tahansa erehtyä. =)
- on väärä
Tuo lintu on oikeasti Kiljukotka !
- Pukeli 1
on väärä kirjoitti:
Tuo lintu on oikeasti Kiljukotka !
Minulla on mennyt tämä ilta-yö vahtiessa pöllönpoikasia, kun emo on niin kauan poissa. Poikasia palee ja niillä on nälkä. Kauheeta jos emo ei löydäkkään yhtään hiirtä namipalaksi.
- sama,,,,,
Pukeli 1 kirjoitti:
Minulla on mennyt tämä ilta-yö vahtiessa pöllönpoikasia, kun emo on niin kauan poissa. Poikasia palee ja niillä on nälkä. Kauheeta jos emo ei löydäkkään yhtään hiirtä namipalaksi.
nyt emo kävi tuomassa ruokaa ja taas häipyi. Nyt taitaakin mennä tämä yö pöllö porukassa.
- itsee yksii
on väärä kirjoitti:
Tuo lintu on oikeasti Kiljukotka !
kiljukotkaa tuossa http://www.anttibelow.com/album/displayimage.php?album=66&pos=0 haarahaukkaaa tuossaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Milvus_migrans_govinda.jpg
- Itse yksi -> ->
itsee yksii kirjoitti:
kiljukotkaa tuossa http://www.anttibelow.com/album/displayimage.php?album=66&pos=0 haarahaukkaaa tuossaa http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Milvus_migrans_govinda.jpg
Haarahaukka!! Voistha siekii lukea nuita eestiläisten omii kirjotuksii, siältä tuo lintukii kyl selvii, näin se vaan on.
- viim vuon
Itse yksi -> -> kirjoitti:
Haarahaukka!! Voistha siekii lukea nuita eestiläisten omii kirjotuksii, siältä tuo lintukii kyl selvii, näin se vaan on.
oli kiljuuu mut ei ny, luee siekii katsoo kuvaa tutki jaa ihmettel
- Myy-Pikkuinen
Itse yksi -> -> kirjoitti:
Haarahaukka!! Voistha siekii lukea nuita eestiläisten omii kirjotuksii, siältä tuo lintukii kyl selvii, näin se vaan on.
saatte leipää! =))) Ja tosiaan kyllä tuo joka kiljujen pesällä on niin on Haarahaukka! Eikö ne eestis yhtään ihmettele että mitä se siellä tekee?
- ????????
viim vuon kirjoitti:
oli kiljuuu mut ei ny, luee siekii katsoo kuvaa tutki jaa ihmettel
mee sie tost linkist sinne pesäl ja kuuntelee ääntä, siäl se kiljukotka on munint yhen munan ja kiljuu niikus kiljukotkalla on tapana.
- Myy-Pikkuinen
???????? kirjoitti:
mee sie tost linkist sinne pesäl ja kuuntelee ääntä, siäl se kiljukotka on munint yhen munan ja kiljuu niikus kiljukotkalla on tapana.
niin että kaikki kotkat kiljuu ja haukatkin, jopa Haarahaukka!
- ohhohh
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
niin että kaikki kotkat kiljuu ja haukatkin, jopa Haarahaukka!
Kiljuissa & äänissä on eroja eri lajeilla, tajuutko?? Kuuntele kotkien ja haukkojenkin ääniä ja vertaa, netistäki ton lintujen äänilinkin löydät kuha viitsit etsii, mä en sitä siulle linkitä.
- jota et osaa
ohhohh kirjoitti:
Kiljuissa & äänissä on eroja eri lajeilla, tajuutko?? Kuuntele kotkien ja haukkojenkin ääniä ja vertaa, netistäki ton lintujen äänilinkin löydät kuha viitsit etsii, mä en sitä siulle linkitä.
antaa sinusta ei fiksun vaikutelman. Minusta on älyttömän typerää julkisella foorumilla esiintyä noin. Etkö mieti julkisuutta lainkaan ja foorumin ulkopuolisia lukijoita. Ei kukaan jaksa eikä viitsi katsella pitkään avutonta kirjoitustaitoa. Foorumin on tarkoitus kerätä lukijoita, siksi mainostajille myydään mainostilaa. Hyväkin aihe kyllästyttää kun kisailet raskaassa murresarjassa höyhensarjalaisena. Mainostajat kaikkoavat. Kuka haluaa mainoksensa sivulle, jonka ahkerin kirjoittaja näyttää olevan täyttä ymmärrystä vailla, eli sinä.
- Myy-Pikkuinen
ohhohh kirjoitti:
Kiljuissa & äänissä on eroja eri lajeilla, tajuutko?? Kuuntele kotkien ja haukkojenkin ääniä ja vertaa, netistäki ton lintujen äänilinkin löydät kuha viitsit etsii, mä en sitä siulle linkitä.
olevinas fiksuki? Opettele tunnistaan linnut myös ULKONÄÖN perusteella! Noh katos noh mä laitan sinulle pari linkkii tutki tarkkaa ja vertaile, jookos noh niin noh ja kas. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiljukotka http://fi.wikipedia.org/wiki/Haarahaukka Siis voihan ne olla sekotuksii se kuulemma on mahollista kiljuilla! Mut toisaalta voithan sinä pitää tuota vaikka roodenkotkana, sama se mulle on... =))
- löysin
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
olevinas fiksuki? Opettele tunnistaan linnut myös ULKONÄÖN perusteella! Noh katos noh mä laitan sinulle pari linkkii tutki tarkkaa ja vertaile, jookos noh niin noh ja kas. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiljukotka http://fi.wikipedia.org/wiki/Haarahaukka Siis voihan ne olla sekotuksii se kuulemma on mahollista kiljuilla! Mut toisaalta voithan sinä pitää tuota vaikka roodenkotkana, sama se mulle on... =))
tietoa että Virossa pesisi 5 aitoa kiljukotka paria ja 9 noita sekoituspareja, en muista enää mistä tuon tiedon bongasin, mut varmaan etsimällä löytyy. Eikä tuo pesivä lintu kyllä taida kiljukotka olla.
- ne äänellään
ohhohh kirjoitti:
Kiljuissa & äänissä on eroja eri lajeilla, tajuutko?? Kuuntele kotkien ja haukkojenkin ääniä ja vertaa, netistäki ton lintujen äänilinkin löydät kuha viitsit etsii, mä en sitä siulle linkitä.
laulaa, ja kaikki kirjottajat omilla kyvyillään kirjottaa, hounoillakin kyvyillä, niinkun sinä.
- kukkii
jota et osaa kirjoitti:
antaa sinusta ei fiksun vaikutelman. Minusta on älyttömän typerää julkisella foorumilla esiintyä noin. Etkö mieti julkisuutta lainkaan ja foorumin ulkopuolisia lukijoita. Ei kukaan jaksa eikä viitsi katsella pitkään avutonta kirjoitustaitoa. Foorumin on tarkoitus kerätä lukijoita, siksi mainostajille myydään mainostilaa. Hyväkin aihe kyllästyttää kun kisailet raskaassa murresarjassa höyhensarjalaisena. Mainostajat kaikkoavat. Kuka haluaa mainoksensa sivulle, jonka ahkerin kirjoittaja näyttää olevan täyttä ymmärrystä vailla, eli sinä.
Ja, äänellää se variskii raakkuu, sinä!:=DDDDD
- vängätä
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
olevinas fiksuki? Opettele tunnistaan linnut myös ULKONÄÖN perusteella! Noh katos noh mä laitan sinulle pari linkkii tutki tarkkaa ja vertaile, jookos noh niin noh ja kas. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiljukotka http://fi.wikipedia.org/wiki/Haarahaukka Siis voihan ne olla sekotuksii se kuulemma on mahollista kiljuilla! Mut toisaalta voithan sinä pitää tuota vaikka roodenkotkana, sama se mulle on... =))
Minun tietoni mukaan tuo on joko pikkukiljukotka tai kiljukotka. Mutta olkoon vaikka Haaraharakka jos et voi muuta hyväksyä :-))))))) Heippa, mä lähren ny pihahommiin.
- Myy-Pikkuinen
vängätä kirjoitti:
Minun tietoni mukaan tuo on joko pikkukiljukotka tai kiljukotka. Mutta olkoon vaikka Haaraharakka jos et voi muuta hyväksyä :-))))))) Heippa, mä lähren ny pihahommiin.
olkoot vaikka haarapääsky! =)))
- kyny
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
saatte leipää! =))) Ja tosiaan kyllä tuo joka kiljujen pesällä on niin on Haarahaukka! Eikö ne eestis yhtään ihmettele että mitä se siellä tekee?
se on joka tapauksessa pikkukilju kotka.onko jo lähtenyt?
- Myy-Pikkuinen
kyny kirjoitti:
se on joka tapauksessa pikkukilju kotka.onko jo lähtenyt?
pikkukilju, en tiedä onko lähtenyt, nyt en ole paljon seurannut, siis muutamaan päivään. =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592