voiko psoriasis olla pelkästään häpyhuulten pienellä aluella, ei limakalvoilla saakka eikä muualla kehossa? Olen kärsinyt hilseilevästä ihottumasta vuosia, valillä kokonaan pois ja sitten tulee takaisin, varsinkin terveysside aikana ja jos pitää tiukkoja farkkuja. Lääkärissä en ole käynyt koska olen pärjännyt kotihoidoin, mietoa kortisoonivoidetta ja perusrasvoja.
psori?
Nimetön
2
503
Vastaukset
- psori 35 vuotta
no.. periaatteessa kyllä,itsellä joskus mutta myös korvissa ja korvan takana ja läiskä reidessä.diprosalic hyvä liuos ja helppo rasvaton käyttää
- jos olet
allerginen terveyssiteille. Joykut siteet ärsyttivät enemmän. En voinut käyttää tamponeja, koska ne tuntuivat kivuliailta. Kuukuppi tuli viime vuosina käyttöön, vaan en alkanut enää sitä käyttämään. Minulla oli aina menkkojen aikana iho sieltä kutiseva ja hilseilevä. Vähän parempi oli menkkojen välillä. Kun menkat loppuivat, parani iho täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389