voiko psoriasis olla pelkästään häpyhuulten pienellä aluella, ei limakalvoilla saakka eikä muualla kehossa? Olen kärsinyt hilseilevästä ihottumasta vuosia, valillä kokonaan pois ja sitten tulee takaisin, varsinkin terveysside aikana ja jos pitää tiukkoja farkkuja. Lääkärissä en ole käynyt koska olen pärjännyt kotihoidoin, mietoa kortisoonivoidetta ja perusrasvoja.
psori?
Nimetön
2
535
Vastaukset
- psori 35 vuotta
no.. periaatteessa kyllä,itsellä joskus mutta myös korvissa ja korvan takana ja läiskä reidessä.diprosalic hyvä liuos ja helppo rasvaton käyttää
- jos olet
allerginen terveyssiteille. Joykut siteet ärsyttivät enemmän. En voinut käyttää tamponeja, koska ne tuntuivat kivuliailta. Kuukuppi tuli viime vuosina käyttöön, vaan en alkanut enää sitä käyttämään. Minulla oli aina menkkojen aikana iho sieltä kutiseva ja hilseilevä. Vähän parempi oli menkkojen välillä. Kun menkat loppuivat, parani iho täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996