eli en ole juurikaan mopolla ajellut ja oon hommannu mopedin. niin sitä kyselisin noista vaihteista että jos ajan esim.5vaihteella risteykseen niin kun lähden risteyksestä, niin lähdenkä sillä 5.vaihteella vai pistänkö 1 vaihteen päälle? ja jos useampi risteys tulee n.40metrin säteellä niin miten siinä käytän vaihteita? eli tiedän miten vaihteita vaihdetaan(ainakun kone meinaa alkaa huutaa niin isompaa jne.),mutta kuten näkyy en tiedä "milloin" pienentää vaihdetta tai että missä tilanteessa milläkin ajetaan...eli kaikki neuvot tänne!
Mopon vaihteet ja risteyksessä ajo
5
3897
Vastaukset
- Vastausontässäasdasdasd
Olisi ihan hyvä vaihtaa 1 vaihteelle risteyksessä, mutta kyllä se 2 vaihteellakin eteenpäin lähtee. Jos on useampia risteyksiä, ajat samalla vaihteella koko ajan, tai vaihdat ehkä yhtä isommalle, ja sitten taas pienennät.
- huntterix
älä lähde vielä liikenteeseen jos et osaa vaiheita vaihtaa. harjoittele eka kotona vaihteet!!!
- mopos
ei jaksa lähtee vitosella liikkeelle, mitä lujempaa ajetaan, sen isompi vaihde, jne.
- pääset
jos moppes lähtee vitosella liikkeelle nii anna mennä vaa:D tuskin lähtee
- mcdonald
Eli perjaatteessa, kun tulet liikenne valoihin vaikkapa 5. Vaihteella, vaihdat 1.Vaihteelle. Koska jos pysähdyt 5.Vaihteella valoihin, mopo sammuu koska vauhtisi oli liian hiljainen suurella vaihteella. Toivottavasti ymmärsit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484