Hei kaikki ! Epäilen vahvasti tai en siis usko ollenkaan horoskooppeihin. Onkohan tähtitaivas pysynyt samana niistä ajoista kun horoskoopit on keksitty? Itse synnyin 2 viikkoa etuajassa, olen leijona, vaikka pitäisi kait olla oikeasti se seuraava. Huomioiko horoskooppi keskosia?
Epäilevä
2
471
Vastaukset
- tapahtunut ratkaisee
Sinä siis et usko lainkaan horoskooppeihin. Hyvä niin, sinun mielipiteesi on sinulle täysin oikea mielipide. Keskosia ei horoskoopeissa huomioida. Ihmisen syntymäaika on se mikä on, olkoon sitten syntymä vaikka "ennenaikainenkin". Keisarinleikkauksen kautta syntyminen on myös ihan samanarvoinen syntymä kuin "tavallinenkin". Astrologia ei yritä määrätä milloin ihmisten pitäisi oikeasti syntyä. Länsimaisen trooppisen astrologian kanta on sellainen että tähtitaivas saa pyöriä ja hyöriä siellä taustalla miten haluaa. Astrologian kiintopisteenä toimii kevättasauspiste ja astrologian eläinradan merkit säilyttävät aina ja ikuisesti asemansa samana kevättasauspisteeseen nähden. Tämä tietysti saa tähtitieteilijöiltä osakseen loputonta ymmärtämättä jättämistä koska heidän agendassaan tähdet ovat kaikki kaikessa. Valitettavasti täytyy myöntää että myös astrologien piirissä on tahoja jotka yrittävät seurata tähtitaivasta, eikä kevättasauspisteen suhteen määriteltyjä tasalevyisiä eläinradan merkkejä jotka ovat klassiset astrologian tukipylväitä. Edustamani näkökanta on siis sellainen että tähdillä ja tähdistöillä ei astrologiassa ole merkitystä, koska klassinen astrologia perustuu eläinradan merkkeihin joilla on yksikäsitteinen ja ikuisesti samana säilyvä suhde syntymäaikaan.
- latumanne
Kuinka horoskoopin suhteen toimitaan identtisten kaksosten kanssa, joiden elämistä tulee keskenään täysin erilaiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561852Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151378Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101269Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851125- 65933
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60923TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51846
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126810Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803