kukaan kuullut?
Sounds Of The Universe
7
1857
Vastaukset
- ...
Eilen kuulin ensimmäisen kerran...Hiukan vaikeasti avautuva on,saa nähdä avautuuko paremmin usempien kuunteuiden myötä.
- Ollaan rehellisiä
Viimeinen kokonaisuutena hyvä levy oli Violator, ja viimeiset yksittäiset hyvät biisit löytyvät levyltä Ultra.
- zorro
Ollaan rehellisiä kirjoitti:
Viimeinen kokonaisuutena hyvä levy oli Violator, ja viimeiset yksittäiset hyvät biisit löytyvät levyltä Ultra.
...kusetus se on jos sinä et pidä? Sounds of the Universe. Muutaman ekan kuuntelun perusteella tuntu vähän laimealta, mutta nyt on soinut useamman päivän toistolla. Depeche Modesta pitäville, ehdottomasti.
- Nightowl63
....koko ison boxin. Sounds Of The Universea olen kuunnellut useamman kerran ja tuntuu aina kerta kerralta paremmalta. Luurit päässä kun kuuntelee, niin löytää aina uusia pieniä yksityiskohtia ja kuulee kaiken tarkemmin. Kumpikin kirja on mun mielestä hyvä. Sain boxin äitienpäivälahjaksi pojiltani. :D
- aapo63
Nyt pari viikkoa levyä kuunnelleena, voi todeta sen olevan hyvä. Se avautui ensikuulemalla ja kuulosti tutulle ja turvalliselle sekä hyvälle. Siksi kuuntelin levyä enemmän, jotta voi todeta oliko se vain ensi huumaa - ja ei ollut.
- bggdru
Surkea! Liian pliisu ja mitäänsanomaton kokonaisuus. Menee taustamusiikkina, mutta ei muuten.
- Ollaan rehellisiä
Älkää antako röyhkeiden rahastajien viedä ropojanne. 2000-luvun DM-levyillä ei ole ollut ainuttakaan muistettavaa biisiä. Pelkästä nostalgia-aktista on kyse. Tämä on kova ja raaka totuus: Depeche Mode on kuollut eikä enää nouse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433