aleron käynistyksen esto

Tee se itse

Minulla Alero käynnistyy ja sammuu saman tien elikä käynistyksen esto ilmeisesti päällä. Onkohan mahdollista saada se kotikonstein pois tai suorittaa ohitus oikosulku lenkeillä tai vastaavilla.

10

3888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muu ongelma

Jos käynnistyksenesto on päällä, ei auton pitäisi käynnistyä lainkaan, kun tulpille ei anneta sytytysvirtaa. Olisikohan tässä kuitenkin kyse jostain muusta, jos auto kerran käynnistyy ja sitten sammuu? Polttoaineesyöttö kenties?

• ..käynnistyksenesto nimenomaan katkaisee polttoaineen syötön. Eli kyllä se hetkellisesti käynnistyy..

• Kenraali Moottori

Toimiiko kaukosäädin ? Jos ei ja paristossa on virtaa niin laita auton virta päälle ja paina yhtäaikaa kaukosäätimen auki ja kiinni nappia niin kauan että keskuslukitus sulkee ja avaa lukot. Jos ei vieläkään käynnisty on tiedossa korjaamokeikka.

• Pelimanni

Tämä ohje toimi kiitos. Metro auto ei sitä tiedä. Olisi pitänyt viedä Tampereelle muka ohjelmoitavaksi siis 200 km lavetilla. Sain kummatkin kaukosäätimestä toimimaan ihan tosta vaan .Vanha ohje vasta viimeksi merkkiliikkeeseen vie. Painoin lukko auki ja lukko kiinni painikkeista yhtaikaa pari minuuttia ja lähti käyntiin sitten normaalisti siis virta päällä ja painallus lukko auki napista ja ok. Lahdessa sanottiin että emme voi tehdä mitään vie Tampereelle.

• Allu-99

Myös meillä toimi tämä ohje! Suuri kiitos :) Ehdittiin jo auto hinauttaa liikkeen pihalle, mutta eivät voineet auttaa, koska testerit vain korean chervoleteille. Googlettamisen jälkeen auto käyntiin ja ajoon :)

• hayden24

Ajoneston temppuilu voi johtua myös kuluneesta avaimesta joka ei pelaa virtalukon kanssa yksiin. Teetin itse uuden ja käynnistyshäiriöt katosi heti, sitä ennen joutui juuri leikkimään kaken kanssa tuota auki/kiinni jumppaa .

• Anonyymi
        Pelimanni kirjoitti:

Tämä ohje toimi kiitos. Metro auto ei sitä tiedä. Olisi pitänyt viedä Tampereelle muka ohjelmoitavaksi siis 200 km lavetilla. Sain kummatkin kaukosäätimestä toimimaan ihan tosta vaan .Vanha ohje vasta viimeksi merkkiliikkeeseen vie. Painoin lukko auki ja lukko kiinni painikkeista yhtaikaa pari minuuttia ja lähti käyntiin sitten normaalisti siis virta päällä ja painallus lukko auki napista ja ok. Lahdessa sanottiin että emme voi tehdä mitään vie Tampereelle.

Vanha juttu löytyi, kiitos. Tänään toimi mulla 😊

• Alero99
      • qqqqqqqqq

Joo netissä tuskin kukaan neuvoo konsteja ohittaa ajonesto. Kannattaa pölliä vanhempia autoja. Niissä ei ole ajonestoa haittana.

• Marek

Tarvi kaukosäätin nr 25665594 /25665595.
      Chevrolet Alero 3.4L 1999 /2000v
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3945
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2567
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2050
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1716
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      15
      1692
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1654
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1586
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1364
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1166
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1144
    Aihe