Pesintää voi seurata

Nettikamerasta

osoitteessa: www.saaristomeri.info/ajankohtaista/ikkunoita_saaristomerelle/saaksikamera Mielenkiintoisia hetkiä Merikotkien seurassa terv. luontoystävä

14

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

      mukavaa seurattavaa..:) Toivotavasti pesintä onnistuu.

      • alulla, väliin

        pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...


      • Ollaan pesällä
        alulla, väliin kirjoitti:

        pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...

        Mutta ei vielä kokonaan. Eilen siellä vieraili Lokki Joonatankin!


      • alulla, väliin kirjoitti:

        pesä on aivan tyhjä, vain hieno Turun saaristo välkehtii...

        tuossa joutessaan, onko sillä jo puoliso katottuna?


      • minäkin, kun niin
        Pirrejuupas kirjoitti:

        tuossa joutessaan, onko sillä jo puoliso katottuna?

        kauan paikallaan kokotti, eikä raukalla ole 50: ntäkään ! Luulen että puoliso on jo katsottuna, mielestäni joku tuttu mainitsi nähneensä. terv. aloitt.


      • minäkin, kun niin kirjoitti:

        kauan paikallaan kokotti, eikä raukalla ole 50: ntäkään ! Luulen että puoliso on jo katsottuna, mielestäni joku tuttu mainitsi nähneensä. terv. aloitt.

        tylsää ää ä.. :)


    • suosikkeihin

      on helpompi seurata, aina välillä. Nytkin ollaan pesällä ja nassu puoliksi kameraan päin! :)

      • O - Orvokki

        60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.


      • käyn katsastamassa
        O - Orvokki kirjoitti:

        60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.

        luontoyst.


      • Heikunkeikku
        O - Orvokki kirjoitti:

        60 -palstalla on lisää hyviä pönttökamera- ja videolinkkejä. Jos kiinnostaa, katso aloitus: Kiinnostaako luonto? nimimerkiltä Pesäkamerat. Parhaillaan kuuntelen omalla koneellani ääniä virolaiselta kotkanpesältä ja voin siirtyä katselemaan kuvaa yhdellä klikkauksella. Pidetään peukkuja, että näkisimme aikanaan jollain pesällä myös jälkeläisiä.

        Kiva juttu, kun laitoit vinkin 60 palstan videolinkeistä. Kiitos. Meinaan mennä katsomaan, mutta vähän myöhemmin. Tässä on nyt meikäläisen takapuoli Niin raskaalla "tuulella", että en millään meinaa saada ängettyä itseäni tästä koneen ääreltä pois. Pitäis lähteä kävelemään korjaamolle. En voi itselleni sanoa edes, että ulkona on niin huono sää, että oottelen jos se muuttuis. Vaasassa on nimittäin todella hieno ja aurinkoinen ilma. No, kohta, pian, oitis, otan itteäni niskasta kiinni ja pistän töppöstä töppösen eteen. :)


    • -sääsken
      • Kiitos Sulle

        Tuli mieleen kun kaksi romaania keskustelivat keskenään. Toinen näytti pesälle ja sanoi Hai luoto !


      • illansuussa
        Kiitos Sulle kirjoitti:

        Tuli mieleen kun kaksi romaania keskustelivat keskenään. Toinen näytti pesälle ja sanoi Hai luoto !

        näin ensimmäisen asukkaan. Kovin ahkerasti kunnosteli pesää, kanten uusia keppejä seinien varusteeksi. Mihin lienee lentänyt yöksi, ehkäpä eteläasunnolleen? Mistähän ne löytävät, ja hakevat puolison? Hailii happamii:))


      • illansuussa kirjoitti:

        näin ensimmäisen asukkaan. Kovin ahkerasti kunnosteli pesää, kanten uusia keppejä seinien varusteeksi. Mihin lienee lentänyt yöksi, ehkäpä eteläasunnolleen? Mistähän ne löytävät, ja hakevat puolison? Hailii happamii:))

        oli viime kesänä kolme poikasta. Yksi joutui kotkan kynsiin. Saaristomeren pesällä ei viime kesänä pesintä onnistunut. Tässä vielä linkki Viron pesäkameroille. Lehtopöllöllä on jo poikaset. http://www.eenet.ee/EENet/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe